n-am titlu

27 11 2010

Șiiii….mi-am furat-o rău de tot la lucru…că deh, am comis-o…era şi cazu’ să calc şi io strâmb, că prea mi-o mers bine în ultima vreme…şi acu stau şi-mi fac procese de conştiinţă şi-mi doresc să mă ascund într-o gaură de şarpe şi să nu mai ies de acolo…dar cum nu pot face asta, pot doar să-mi doresc să mă plimb de nebună prin locurile din pozele de mai jos (care-s făcute cu telefonu’) şi să uit de toate….puii mei ! aş vrea să nu fi avut conştiinţă în momentele ăstea !!!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

