Transfăgărăşan :)

13 09 2010

Se pare că zilele ăstea-s zile de luat pietre-n gură🙂 Am fost pentru prima oară pe Transfăgărăşan de la un capăt la celălalt😀 Până acum am mai mers doar până la Bâlea Lac, fie în drumeţii scurte, fie pentru a urca mai departe de vreun traseu, dar mai departe, prin tunel în judeţul Argeş nu am trecut. Ei, am trecut acum🙂 Vremea a fost puţin capricioasă, dar din când în când devenea generoasă cu noi. Drumul până la Bâlea a fost relativ bun, lucru pe care nu-l pot spune despre drumul până la Vidraru, unde pe anumite porţiuni nu aveai pe unde să ocoleşti gropile. Iar în plus a devenit şi monoton după o bucată bună, pentru că era identic, aveai impresia că mergi de stai pe loc. Dar după ce-am trecut de Vidraru a fost fain din nou. Noi ne tot minunam de condiţiile care erau prin satele din zonă…viloace peste viloace…la un moment dat am văzut şi un semn de cinema şi altul de supermarket. Parcă nu mergea cu titulatura de sat🙂
Din păcate atât la Bâlea, cât şi la Vidraru au fost nelipsite manelele😦
Per ansamblu a fost o zi faină petrecută cu familia🙂 M-am urcat pe toţi bolovanii şi m-am zbenguit într-una pe acolo şi în consecinţă seara am picat ca MIG-u’🙂 Ehhhh, când sunt la Bucureşti, de munte mi-i cel mai dor.


Acțiuni

Information

2 responses

18 09 2010
delma
18 09 2010
delma

pozele sunt minunate. mai putin ceresitul😦

Lasă un răspuns

