Prima întâlnire cu Dunărea

9 09 2010

M-au ciuruit ţânţarii în ultimu’ hal, deeeşi mi-am dat cu tone de Autan. Cred că cel mult au strâmbat din nas când ne-au muşcat şi şi-au văzut mai departe de ce ştiau ei mai bine să facă.
Peşte s-a prins…chiar am prins tot ce era mai bun, de la somn până la ştiucă, numa’ că nu aveau dimensiunea corectă🙂 aşa că în prima seară s-a mâncat peşte prăjit şi în a doua zi s-a mâncat ce s-a putut prinde la magazinul din sat🙂
Am văzut cel mai bestial apus de soare din viaţa mea…deşi şi răsăritul a fost fain.
M-am şi bălăcit în Dunăre.
Nisipu’ de pe margine a fost irezistibil şi toată lumea mergea desculţă pe acolo. Şi totu’ a fost cum nu se poate mai bine, până a început să bată un vânt nenorocit şi apoi toată lumea a-nceput să înjure nisipu’ nenorocit😀
Pe scurt, a fost tare faaaain !!!!


Acțiuni

Information

3 responses

12 09 2010
delma

am vazut postul asta chiar pe 9 dar nu puteam comenta pe wordpress, cica nu bagam nume si mail, evident se inselau…
sticlele erau ale voastre?🙂

13 09 2010
ceuameni

hey🙂 da…sticlele apartineau de noi, da-s numa’ o parte, pana am plecat o mai facut ceva pui
ce mai faci ?

18 09 2010
delma

ma, da’ alcoolici esteti!🙂

Lasă un răspuns

