Overdue Tag

27 02 2010

Am primit acum câteva zile o leapşă de la Cristi, dar nu am avut timp să mă ocup de ea…acum am ceva timp liber şi voi purcede în a o onora 🙂 Deci să începem…

1.Who I am?
Nightwish – Angels fall first
2.What was this day like?
Redemption – Black and White World
3.What should I do with my life?
Ying Yang Twins – Hoes :)))) Hai că asta-i bună
4.What are my parents like?
Myrath – Forever and a Day
5.What is love?
Helloween – Forever and One
6.What I do in school? parcă aş schimba school-u cu work-u 🙂
Angels and Airwaves – Good Day … asta-i varianta valabilă numa’ pentru zilele de vineri 😀
7.What’s my motto?
U2 – I’m Not Your Baby
8.What is the first thing I think first time when I wake up? de ce e dubla afirmaţie cu first ? Nu sună bine la urechea mea
Sonata Arctica – False News Travel Fast
9.What is the first thing I think when I see my teachers? aici aş schimba teachers-ii cu co-workers-ii
Stereophonics – It Means Nothing
10.What is my life like?
Iron Maiden – Two Minutes to Midnight … not really…că în ultima vreme am picat seara ca MIG-u…mai rar m-o prins miezu’ nopţii trează…i know…i suck !

Io-s naşpa şi nu dau mai departe leapşa asta, uite-aşa !!! 🙂
Weekend fain !

Acțiuni

Information

2 responses

1 03 2010
Ilea

La mine so nimerit mai fain melodiile :))

11 03 2010
bombonica

Vrei sa castigi un Blueberry usor si rapid? Intra aici http://tinyurl.com/yjd4r9q

Lasă un răspuns

