Christmas Mood

14 12 2009

Dada, la noi domneşte veselia de Crăciun. Am împodobit căsuţa…am pus ringtone specific la telefonino…cadourile sunt aproape toate cumpărate…şi număr zilele până ajung acasă…că mi-i tareee dor de orăşelu’ meu ! Şi Lălica mea e în Christmas Mood…a fost foarte drăguţă ieri când i-am dat drumu’ pe balcon în timp ce ningea…era foarte debusolată cu chestiile ălea albe ce cad de sus şi-s ude🙂 Şi am avut şi un mic fotoşuting cu ea…. (obligat-forţat) cu ea. Asta-i poza mea preferată ! Mor de râs când o văd !!! Are aşa o moacăăăă !!!!


Acțiuni

Information

6 responses

16 12 2009
delma

e super poza! are fata de „die in hell, bitch, santa claus doesn’t not, DOES NOT! exist!”
bun c-ai cumparat cadourile, eu mi-s in pana de bani.😦 VREAU BAAAAANI! sniff sniff

16 12 2009
ceuameni

hehe, tu mereu esti in pana de bani de cand te stiu😀 cred ca esti singura persoana care-si planifica salariile viitoare😀 am spus SALARIILE, da ? :))

19 12 2009
LoRE

VAAAAAAAAAAAAAAAAI ce frumoasa e pisica asta a ta!

20 12 2009
ceuameni

tzumesc😀

19 12 2009
delma

acu’ vad c-am scris doesn’t not🙂 bai si am citit de 7 ori inainte de a da send pentru ca mi se parea ca ceva suna ciudat si tot nu m-am prins. ar trebui sa scriu mailuri si sa comentez bloguri numai dimineata dar nici chiar la 6. pe la si jumatate, asa.
da, si eu de cand ma stiu sunt in pana de bani, i hate it. chiar ma uit la astia la work cum isi planifica vacante in strainatate si ma uit wtf, frate, castigi doar cu un milion mai mult si pana mea, bonus 200 de lei sau cat si te gandesti unde o sa-ti petreci revelionul? CUM MAMA NAIBII REUSITI?😦

20 12 2009
ceuameni

o, asta cu vacantele in strainatate e SF si pentru mine.

Lasă un răspuns

