Oamenii de lângă noi !

1 12 2009

La min’ la lucru-i un om, care la-nceput mie mi-a trezit o oarecare simpatie. Îl vedeam în fiecare zi că merge gârbovit şi că mereu se grăbeşte, dar cu toate astea dă bineţe tuturor. Îl mai vedeam că duce de fiecare zi de mâncare şi apă câinilor care-şi fac veacul prin zonă. Şi-apoi am aflat că are ceva necazuri acasă cu soţia şi sentimentului de simpatie i s-a adăugat şi un strop de părere de rău pentru viaţa pe care o are. Aşa credeam acum ceva vreme ! Ei, de o bucată de timp, am ajuns să lucrez oarecum pe lângă biroul lui şiiiii nu-l mai simpatizez. Am aflat că mâncarea pe care o dă câinilor este de fapt mâncarea altor colegi, că e furată de prin frigidere. Am văzut că apa pe care le-o dă este luată de fapt din bidoanele noastre de apă, pentru ca mai apoi să ne uităm noi cu jind la butoaiele ălea care stau goale şi aşteptăm cu disperare următorul transport de apă. A, apropo de apă…recent nush cărei minte sclipitoare i-a venit ideea să împartă butoaiele ălea în funcţie de numărul de persoane aferente fiecărui departament. Mno, într-o zi cu soare, la noi s-a terminat apa şi am mers ca un om însetat ce sunt să-mi iau apă de la alt departament. Şi tulai mumă ce scandal am creat ! Au sărit aia cu gura pe mine că de ce iau apă de la ei, ca dacă noi nu mai avem apă, să nu mai bem deloc şi alte minuni. Io-s o fire calmă de regulă, da’ ăia mi-au excitat până şi cei mai ascunşi nervi…şiiii….am izbucnit. Ca neamu’ prost ! Mă rog, pe scurt le-am zis că e apa tuturor atâta timp cât nu le ia bani din salariu pentru ea şi că mi se pare normal să merg să iau apă din altă parte dacă la mine nu mai e. Da’ în muuuultttt mai multe cuvinte de atât. Suficient s âă spun că acum sunt persona non grata în partea aia şi că de fiecare dată când trec pe acolo, toţi mă fixează cu privirea la fel cum fixează cu privirea un câine o pisică😀
Să revenim la omu’ nostru. Ei, pe lângă faptu’ că ia mâncarea şi apa oamenilor, mai îşi sustrage zmeu ştie ce, că în fiecare zi pleacă de la lucru cu câte 2 plase de-ălea de rafie mari. Într-o zi am zis că-i iau şi-i ascund plasele ălea să văd ce face. Şi nu face nimic toată ziua ! Adică nimic legat de serviciu. Se plimbă mereu şi se bagă în seamă cu toată lumea. Vrea să ştie tot ce mişcă şi pe deasupra mai stinge şi toate becurile, deşi evident că dacă stau aprinse, noi avem nevoie de ele aşa. Şi unde e de mâncare, el e primul, mai ales la zile de naştere şi mereu pleacă de acolo cu mai multe farfurii. Probabil să aibe gura lui ce mânca şi mai incolo, că-şi ia mâncare şi acasă…da, din mâncarea altora, de-aia io nu-mi pun nimic în frigider. A, am precizat că ia şi hârtie igienică ? Aş fi înţeles să facă toate chestiile ăstea legate de mâncare şi apă şi alte provizii dacă ar fi avut nevoie, dar nuuu….Nenea nostru are ditamai casa în Dorobanţi şi are salariu mare şi plus atât el cât şi a lui nevastă provin din familii bune. Dar se pare că el e tare zgârcit. No şi scumpul şi dragul de el a făcut o fixaţie pentru mine de la o vreme. De fiecare dată când trece pe lângă birou’ meu, tre’ să spicuiască câte ceva. Să vedeţi ce plăcut e când citesc ziaru’ şi mă trezesc cu el în capu’ meu să vadă şi el ce citesc. Şi îmi mai zice şi Sânziana😦 Că nush în ce bază de date a văzut pe cineva cu acelaşi nume şi prenume ca mine şi că mai scria şi Sânziana. Şi de vreo 2 săptămâni mă lupt cu el şi-i explic că AIA NU SUNT EU !!! Dar parcă vorbesc cu pereţii. Ai heeeeeit him !!!!! Io nu ştiu zău de ce-l mai ţin angajat pe omu’ ăsta ! Mda. Mă sictireşte rău de tot nenea ăsta !


Acțiuni

Information

3 responses

12 12 2009
delma

oau!

1 01 2010
Razzor

Ăsta e nenea ăla de care îmi ziceai că îți place când te-am întrebat mai demult dacă „nu-ți place de nici un bărbat?” ?

1 01 2010
ceuameni

vai, nu :))))) asta e nenea, old dude, like 60😀 ala e un baiat !🙂

Lasă un răspuns

