Salată de di tăte !

3 07 2009

Nasoală mai poate fi vara când o lucrezi !!! Când te pui să dormi şi ultimu’ lucru care-ţi trece prin minte e „Ua ! Acu-i 12….mai am numa 6 ore de dormit !”. Am mai lucrat peste vară, dar eram acasă. Acum e puţin mai dificil, mi-e mai greu. Mă găsesc adesea tânjind după acele seri în care eram în faţa blocului cu prietenii şi venea o sugestie aruncată-n vânt din partea cuiva, iar în secunda următoare ne înghesuiam în câte maşini aveam şi cine ştie pe unde ajungeam ! Dar cel mai tare mi-e dor să urc pe munte. Parcă e ceva în neregulă când ies pe geam şi văd numai blocuri, unele mai înalte decât celelalte, fără să văd un strop de munte. Toate străzile sunt la fel, toate au aceleaşi magazine cu 12 lei orice produs, aceleaşi bănci, aceleaşi florării la colţ de stradă păzite de aceleaşi matroane şi aceleaşi magazine alimentare. Ai impresia că te învârţi în cerc. Noroc că mai găseşti câte o tăbliţă şi reuşeşti să te dumireşti pe ce stradă te afli.
Recent m-am mutat, alt apartament, altă colegă, altă zonă. Urăsc treaba asta. Mai ales după ce te-ai învăţat cu tabieturile cuiva, ai învăţat să-i respecţi spaţiul şi ai ajuns intr-un loc unde te-ai simţit bine, poate chiar şi numai pentru o secundă. Acum trebuie s-o iei de la capăt, să calci pe aceleaşi becuri. Dar o am pe Lala cu mine😀 care a crescut mult şi o răsfăţ cam prea mult, dar nu mă pot abţine, o iubesc prea tare, chiar dacă face şi multe boacăne. Mă topesc toată când se uită cu ochişorii ăia mare la mine şi mor după ea când deschid ochii noaptea şi o văd dormind lângă perna mea. Îmi face mult bine mititica mea !🙂
Am început să descopăr tot mai mult oraşu’ ăsta şi până plec de-aici (teoretic după ce termin masteru’) vreau neapărat să trec prin toate parcurile pe care le are. Căci sunt frumoase ! Am mai fost în 2-3 parcuri şi promit că o să revin cu poze, deocamdată nu le-am scos de pe cameră. Am fost şi la o serie de concerte şi am zis să încerc şi o experienţă nouă şi am mers la un party house, dar nu m-am prea simţit în largul meu. Plus că mi-am luat porţia de houseraie pe 5 ani. Au fost totuşi nişte tipi care au mixat foarte fain şi au avut şi nişte efecte bune şi de ei mi-a plăcut tare, problema e că nu ştiu cum se numesc, dar nu-i bai, nu mă împiedic eu de detaliul ăsta.
Merg aproape numai cu tramvaiul şi am avut vreme să mă apropii din nou de cărţi, le lăsasem baltă o perioadă. Acum mă întreţin cu junioru’ Piersic şi ale sale Opere Cumplite, ultimul „cado” primit (tzumesc mult !!! ). Îmi place mult, e genul de lucru care să mă facă să uit de tot şi să mă pierd în el.
Ce post ciudat ! După atâta vreme de pauză pe meleagurile ăstea, scriu aşa ceva. Eh, promit să încerc să redevin „me”, că tot mi s-a atras atenţia că am alunecat puţin de la „eu”.
DSC07111


Acțiuni

Information

One response

11 07 2009
fanny

cu pla’

Lasă un răspuns

