Din mijloacele de transport

7 03 2009

Trei întâmplări care se pot cataloga în feluri şi chipuri. O să încep cu una caracteristică anumitei părţi a populaţiei, apoi una jenantă pentru protagonist, amuzantă pentru restul lumii, iar la sfârşit voi lăsa pe cea care mi-a topit inima.
Ultima dată când am venit cu trenul încoace, intru în compartiment unde erau 3 membrii ai unei anumite etnii. Întrucât era foarte aglomerat pe culoar, am decis să intru, mai ales şi pentru că mai erau şi alte persoane pe lângă ei. Iar cu toate lucrurile importante puse lângă mine, mi-am văzut de drum. Dar nu oricum, căci unul din ei îmi ocupase locul şi insista să stau pe alt loc, iar ceilalţi doi erau personaje cu dinţii de „haur” şi acordeoane care se mulau perfect pe abdomenele lor supradimensionate. Nu mai spun că personajul de lângă mine (aka cel care stătea pe locul meu) mirosea într-un anumite fel. Buuuun, trecem peste detaliile ăstea. Se apucă oamenii să discute între ei de criza financiară. Mi-am zis că asta tre’ s-aud că-i interesant şi am dat muzica din căşti mai încet.
Mă, io dacă aş fi preşedinte, aş pune numa’ rromi la guvernare mă, că ăştia nu fură !!! (Absolut !!!! )
Da mă, decât români corupţi mai bine de-ai noştri !
– Şi ştii ce aş mai face ? Aş mări salariile, pensiile şi alocaţiile la copii. Auzi, dom’le, zici tu că aia-i creştere a alocaţiei cu 2 lei pe lună ? Cum să te descurci cu banii ăia ?
(io le-aş fi zis să se angajeze şi să nu se mai înmulţească atâta ca şobolanii, da’ asta-i numa’ părerea mea)
– Mă, şi aş mai opri creşterea euro şi dolar, mă ! La graniţă la ţara mea nu mai trece nimic ! (Clar !, pe-aici nu se trece, ca la Mărăşeşti)
– Vezi, mă ? Noi ne gândim la popor, mă, nu la buzunarele noastre ! De-aia-s mai buni rromii la guvernare ! De fapt, hai, treacă de la mine, să băgăm şi neşte români, să fie şi ei câtiva pe acolo !
Conversaţie revelatoare, nu ?

Aşaaaa, apoi zilele trecute era în tramvai o gagică foarte faină, era îmbracată ca o păpuşă, avea un păr superb şi era şi frumuşică. Inutil să spun că toţi bărbaţii se uitau foarte lung şi insistent la ea, ignorând pe cele de la braţul lor. Da’ nu era prea mare bai, că şi gagicile lor se uitau galeş la tipă. La un moment dat, un tip care stătea în picioare mi-a atras atenţia că tot se făţăia şi trecea de pe un picior pe altu’ şi se tot uita în jos. Când colo, ce să vezi ? Care să fi fost buba ? Oh, well, the poor guy had a boner :)) Şi mai avusese şi proasta imspiraţie să-şi ia nişte pantaloni deschişi la culoare, prin care se cam vedea chestiunea şi avea şi o geacă scurtă. Săracul băiat nu mai ştia ce să facă. Până la urmă a fost salvat de alt călător care i-a cedat locul pe scaun şi băiatul şi-a băgat mâinile în buzunar şi le-a ţinut strânse pumn ca să mai mascheze. Numa’ băiat să nu fii în astfel de situaţii !

Şi ultima chestie am văzut-o tot aşa într-un tramvai. Era o copiluţă frumuşică foc, de vreo 3-4 anişori. Mergea cu bunica ei undeva. Şi la un moment dat s-a eliberat un loc pe scaun şi bunica a aşezat-o pe cea mică. Apoi cea mică a tot început s-o roage pe bunică să ia loc lângă ea pentru că ele au loc amândouă. După câteva minute de replici schimbate, aşa ca la tenis, bunica o întreabă „Dar de ce vrei tu neapărat să stau lângă tine?”, iar cea mică a ridicat ochişorii la ea şi a spus „Pentru că te iubesc mult”. Mi s-a făcut pielea găinii instantaneu. Absolut adorabilă copila !


Acțiuni

Information

3 responses

8 03 2009
Lore

Imi amintesc si eu ca, mergand cu autobuzul/ microbuzul, auzeam povesti si asistam la scene interesante. In masina esti ferit de mirosurile tiganilor si de inghesuiala din RATB, dar nu prea mai ai contact cu viata reala.

Intr-adevar, emotionanta replica fetitei. Ce bine-i sa fii copil si sa simti intens iubirea, si apoi s-o poti si exprima!

24 03 2009
fireflight

Wow…impresionant. Sa stii ca ai un blog minunat. Multa bafta!

1 04 2009
Ceva « 4anotimpuri

[…] Şi o ultimă recomandare, un articol amuzant, sau mai bine zis, două întâmplări amuzante scrise în articol, în fine, vedeţi voi…click […]

Lasă un răspuns

