Grrrrrrr

5 03 2009

Avut-aţi vreodată o zi d’aia în care totu’ să vă meargă pe dos ? Io nu mai avusesem de mult, da’ nici că mă plângeam de asta. Numa că azi m-o pălit rău de tot în moalele capului, în fund, după cap, unde vreţi voi. Totu’ o mers pe dos şi simţeam că plesnesc ! Treburile care trebuiau rezolvate astăzi, bineînţeles că nu s-au rezolvat şi ca să fie lucrurile şi mai drăguţe m-a prins şi ploaia, io fiind fără umbrelă şi încălţată cu teneşii. Mirific şi superb, nu ? Şi aşa mă enervează vremea astaaaaa, mai ales când ai ceva de făcut. Parcă ţi se întoarce stomacu pe dos când ştii că trebuie să ieşi din casă şi afară plouă şi pe deasupra mai bate şi nenorocitu’ ăla de vânt. Şi ca să fie totul complet am rămas şi fără fonduri, iar ziua de salariu e de-abia în 16. Deci, mda, my day sucked big time ! Şi ce mă enervează şi mai rău e că urmările unei astfel de zile le simt şi după alte câteva zile. Îmi aduc aminte de alte probleme…sau neajunsuri – lipsuri, le pot spune şi atunci mai-mai că-şi face apariţia oleacă de depresie. Deci…o să urmeze câteva zile în care tot ce o să-mi doresc este să fiu singură şi lăsată-n pace…şi din păcate nu se poate 😦 A…şi încă un lucru descoperit…de fapt redescoperit şi reconfirmat astăzi şi anume, there are assholes everywhere ! Major assholes !
bec

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

