My peaceful day

4 03 2009

La sufletu’ meu place mult acele zile în care se uită de toate lucrurile care ocupă gândurile „evri faching dei”, consumă creditu’ la tilifon şi toacă nervii. O astfel de zi am avut duminica trecută. Soarele mi-a încălzit corpul, iar prietenii sufletul. Am ieşit cu Paula şi cu prietenul ei în explorare, am luat-o la pas prin Bucureşti şi am văzut şi fotografiat locuri superbe. Iar când am simţit nevoia de un pic de pauză am intrat într-un butic (ce-mi place să spun aşa) în care orice fată se pierde şi are orgasm de cum intră în el. Mda…magazin cu tot felul de prăjituri !!!! Am păpat o prăjiturică (faching iammiiii) şi am luat-o de la capăt cu exploratu’ şi cu pozele. Am găsit şi un magazin foarte drăguţ cu tot felul de lucruri vintage pe Calea Victoriei. Şi apoi am trecut pe lângă Odeon, unde am văzut un afiş mare cu Premieră Epopeea lui Ghilgameş….mmm, interesting. Şi am luat bilete şi seara am revenit în oraş. Uhm…ce să spun de piesă. Mi-au plăcut costumele şi decorurile. Pot să spun că mă aşteptam la altceva, dar aici poate a fost greşeala mea că nu am fost open minded 🙂 Piesa a durat 3 ore jumate, iar a 2a parte pot să spun că mi-a plăcut mai mult decât prima. Actorii au fost excelenţi pentru că la un moment dat e o scenă cu ultimele momente ale unui personaj (nu vă zic care, merjeţi şi vedeţi de vreţi ! ) şi m-a emoţionat foarte mult, deşi cu 5 minute înainte mă enervase la culme acelaşi personaj şi chiar îmi părea rău că moareeeee. How about that ? Ce pot spune cu siguranţă e că trebuia să fie un anunţ cu limită de vârstă, pentru că am văzut copii în public, iar piesa are scene de nuditate şi un limbaj ceva mai colorat să spunem 🙂 (expresia care a provocat cela mai multe răsete în sală a fost : Brăzdează-mi vulvaaaa !!!!!). Şi ce m-a surprins plăcut încă dinainte să înceapă piesa a fost că pe fiecare scaun era câte o carte din colecţia Cotidianul. Eu am căpătat Divisadero de Michael Ondaatje (autorul Pacientului Englez…ştiţi voi, filmu’ ăla care a luat multe Oscaruri şi a provocat isterie acu câţiva ani ). Mulţam fain !

Na acu ce mai poate să urmeze decât pozeeeeee ? 🙂

Acțiuni

Information

One response

6 03 2009
Rufele in public » In cub

[…] piesa de la Odeon, a aparut la un moment dat un cub transparent in care se misca un personaj. Ioana Olariu, colega mea de la psihoterapie, a facut poze in timpul spectacolului si mi-a trimis-o pe cea […]

Lasă un răspuns

