Am fost neserioasă

3 02 2009

…ştiu….a trecut ceva vreme de când nu am mai scris un cuvinţel pe-aici. Au fost mai mulţi factori la mijloc…sper să-mi revin acu’.

Cre’că postu’ ăsta o să fie unul gen scurt pe doi.

  • Fost la munte acu 2 săptămâni, văzut multăăăăă zăpadăăăăă, ceea ce plăcu la mine şi la camera mea…văzut crucea de pe Caraiman aprinsă, pe care n-am mai prins-o aşa de când eram copilă…o să pun ceva pozine mai jos.
  • Fost şi acasă weekendu’ ăsta, mai mult pentru a vedea demonstraţia de freestyle snowmobile….făcut iarăşi poze şi o să înşir câteva aici.
  • Fost problem cu colega de apartament….pierdut colegă…găsit colegă noo…o să se mute din martie
  • Reuşit să repar chestiile care erau aiurea în apartament şi acu nu mai am impresia că se dărâmă dulapu’ pe mine şi crapă patu’ când mă întorc de pe o parte pe alta (nush ce activităţi o avut uaminii care o stat înainte aici🙂 da’ cre’că o avut de schimbat multe becuri că s-o suit mult pe pat😉 )
  • Apucat de redecorat camera…fost la Ikea pt a lua o lampă (cică) şi ajuns acasă cu o gramadă de chestii care nu erau în program…sau în bujet….salariul meu a dezvoltat frică de Ikea
  • Am fo la concert Cobe…plăcut….simpatic foc solistu’🙂 (pozele lasă de dorit că am avut doar telefonu’)
  • Cunoscut un om pe care-l admiram pentru demersurile pe care le-a luat cu o petiţie…nu dau numele că-i persoană publică….pierdut admiraţia pentru el….o declar nulă….m-a dezamăgit complet felul lui de-a fi şi modul în care vorbea şi mai ales faptul că a promis că face o treabă, iar apoi s-a fofilat zicând că omu’ se descurcă cel mai bine singur. WTF ? (p.s. treaba nu avea legătură cu mine, ci mai mult cu asociaţia din care am făcut parte în studenţie).
  • Terminat sesiunea….cea mai atipică sesiunea pe care am avut-o şi cea care mi-a pus cel mai mult neuronii pe baricade….da’ nu-i bai….fu interesant….mă bucur de vacanţă…sort of…în sensu’ că nu mai tre’ să recuperez la lucru orele pe care le plecam pentru a merje la cursuri…uici iz gud🙂
  • Văzut scrisoare de la verişoara lu’ Băselu’ din SUA, care aparent caută sponsor bogat să o aducă înapoi în ţară. Ştiu io unde ar putea merje, că am fo în practică acolo la spitalu’ ăla cu număr🙂

Na acu să fie pozeeeee


Acțiuni

Information

2 responses

3 02 2009
Lucian

faine poze, ti s-au intamplat destul de multe chestii intr-o luna🙂

3 02 2009
ceuameni

multam fain🙂 da, au fost ceva, dar a fost placut…most of the time😀

Lasă un răspuns

