Unie-i zăpadaaaa ?

20 12 2008

Că eu o tot aştept…..şi nu vrea să vină nenorocitaaaaaa….eram supărată că anu’ ăsta nu am vazut deloc zapadă şi weekendu’ trecut am dat o fugă până la bunicii mei la Azuga. Şi ce-mi văd ochii ? Zăpadăăăă….multă zăpadă…deşi am stat doar de pe o zi pe alta acolo, am avut norocul de a vedea ninsoare constant, căci ningea când am ajuns acolo şi la fel era şi când am plecat. Weekendu’ ăsta am văzut că nu prea mai e zăpăduţă, dar cel trecut a fost magic pentru mine. Mie-mi place să merg la pârtie să mă uit la cei care se dau la vale🙂 De data asta au fost foarte puţini schiori şi persoane cu placa, dar în schimb au fost foarte mulţi cu făraşe şi săniuţe. Ceea ce a însemnat că urletele au fost la ele acasă. Nu ştiu de ce se simte nevoie de a urla când eşti pe sanie sau sac sau făraş, dar pe mine mă amuză treaba asta. Am stat şi m-am uitat la ei o perioadă şi a fost foarte frumos. Dar ce mi-a plăcut mie cel mai mult au fost brăduţii, care arătau minunat cu haina lor de nea.  Şi am mai văzut un lucru care m-a surprins într-un mod foarte plăcut. Am mai descoperit un om de zăpadă😀 Vai de când nu am mai văzut aşa ceva ! Acum 2 ani am făcut ultimul meu om de zăpadă. Se luase curentul şi pentru că tot ningea de zor şi zăpadă era din plin, m-am întâlnit cu o prietenă şi am făcut uriaşul nostru. Nu vă pot spune cu ce reacţii faine ne-am pomenit. Pur şi simplu oamenii opreau maşinile lângă noi şi ne spuneau că nu au mai văzut de mult un omuleţ şi ne urau spor mai departe. Alţii chiar s-au oferit să ne ajute. A fost genială experienţa. Bine, până la un punct în care ne-am trezit asaltaţi de 3 copii care nu aveau mai mult de 12 ani.Ei, „dragii de ei” au început să dea în noi cu bulgări. La început am fost amuzaţi şi am dat şi noi cu bulgări înspre ei, gândindu-ne „snowfighttttttt!!!!!!!!”. Dar nu se mai potoleau afurisiţii ! Iar apoi ne-au şi stricat omuleţu’😦 Serios că în adulţii aceia care s-au oprit din drumul lor pentru a se bucura puţin de omuleţul nostru era un suflet de copil mai curat decât ce era în cei 3 obraznici. Şi cine zice că nu mai există spiritul acela de copil în oamenii mari ? Există, dar nu e mereu atât de evident. Omuleţul pe care l-am descoperit la Azuga avea năsucul căzut, dar cineva i l-a înlocuit cu altul.Frumos gest🙂

Şi am mai văzut şi semne ale crizei financiare🙂 Am văzut primul moş cocoşat de griji😀

Acum stau şi număr zilele🙂 Mai am 4 zile până merg acăsică. Am reuşit să-mi iau concediu zilele acelea dintre Crăciun şi Revelion şi sunt foarte fericită. Ce ar fi însemnat să plec acasă în 24, să mă întorc aici in 28, sp lucrez 29, 30 şi 31, iar apoi să plec din nou acasă în 31 ? Oboseală şi nervi. Asta am fi însemnat. Aşa am şi eu o mini vacanţă din 24 până pe 4😀 ieeeeei. Abia aştept să ajung acasă să văd brăduţul făcut şi să ascult colinde🙂 What can I say ? I’m a Christmas person.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

