Unde e butonul de Pauză ?

7 12 2008

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu de-abia aştept să vină vacanţa…aia de la master, că la lucru o să căpătăm jumatea lu’ 5 (pentru necunoscători e semnu’ ăla pe care-l faci când bagi degetu’ mare între degetul mijlociu şi inelar şi strângi pumnu🙂 ). Weekendul trecut prelungit mi-a prins extrem de bine. Am reuşit să ajung acasă unde am stat mai mult de 12 ore (happy me😀 ). Am fost prin Piaţa Mare şi am văzut decoraţiunile, orăşelul copiilor plin bineînţeles de „uriaşi” care mai de care mai adorabili. M-am lăsat fascinată de felul în care se reflectau luminiţele în gheaţa patinoarului. Am urcat şi-n turn şi oricât de tare m-am chinuit să fac poze pieţei, tot nu am putut să obturez complet reflexia mea din geam :(Iar de 1 decembrie am luat la rând toate muzeele din oraş, dat fiind faptul că accesul a fost gratuit. Am fost şi patrioată şi am umblat cu steagul după mine şi mi-am adus aminte de anii trecuţi în care dădeam câte o fugă la Alba Iulia. Anul ăsta nu a fost posibil, da’ nu-i nimic, mie mi-a plăcut la nebunie modul în care s-a desfăşurat ziua. Am fost la Brukenthal unde nu am mai fost de 2 ani şi am rămas foarte plăcut suprinsă de renovările făcute. Etajul al 2-lea arată absolut fan-tas-tic ! Eu eram „a woman on a mission” : căutam tabloul meu preferat. M-am uitat peste tot după el pentru că nu mai era la locul unde îl găseam de fiecare dată. Iar bineînţeles că la fel ca orice lucru pe care-l cauţi în lumea asta, era fix în ultimul loc în care mergi. Prima dată când ochii mei au căzut pe acest tablou intitulat Toamna eram în liceu şi am stat cred că mai mult de 20 de minute în faţa lui. Pur şi simplu picioarele mele nu mai vroiau să plece de lângă el. Acum am păţit la fel, dar spre deosebire de alte dăţi, acum a fost foarte multă lume şi nu mi-a fost permis să ajung la starea aia faină în care gândurile-ţi zbroară în locuri surprinzătoare pe măsură ce studiezi fiecare detaliu al pânzei. Ca oameni nesimţiţi ce am fost, l-am rugat pe un prieten să facă o poză tabloului🙂

Apoi am mers la muzeul de ştiinţe naturale şi la cel de istorie. Nu mai e nevoie să spun că din nou am rămas surprinsă de renovările aduse. La cel de istorie am descoperit 2 lucruri deosebite. Primul a fost o vitrină cu tot felul de vase de sticlă, care erau atât de frumos colorate, iar lumina aruncată asupra lor era perfectă. Iar apoi la secţiunea Lapidariu am descoperit o cameră care era pictată toată în steluţe😀 Din nou au fost făcute poze pe ascuns că noi „e” nesimţiţi. A, şi mi-am găsit şi eu în sfârşit cavalerul🙂

Iar apoi pe stradă am primit free hugs de la mai multe persoane, lucru care mi s-a părut foarte amuzant. Ce să zic ? M-am simţit super weekendul trecut🙂

Ieri s-au aprins şi luminiţele în capitală. Nu am fost pentru că am zis că o să fie o îmbulzeală de nedescris (ceea ce a şi fost) şi am zis că poate merg diseară să văd minunile şi să fac nişte pozine🙂 Asta dacă ţine vremea cu mine şi se opreşte ploaia asta nenorocită care stă în calea mea de azi-noapte.

Nu vă e dor de ninsoare ? Mie daaaaaaa….”Let it snow, let it snow, let it snow”…cât mai repede dacă se poate !!!!


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

