Mica minune

30 11 2008

Nu ştiu ce se întâmplă cu mine, dar de ceva vreme observ doar lucruri frumoase. Poate e efectul perioadei care o să vină. Nu ştiu, cert e că-mi place. Pentru mine, am decis că la sfârşitul fiecărei zile o să spun un „mulţumesc”, o să analizez ziua care a trecut şi o să mulţumesc pentru un anumit lucru, sau o să-i mulţumesc unei persoane. Astăzi am plecat cu noaptea-n cap din Bucureşti pentru a ajunge mai repede acasă şi de pe la mijlocul autostrăzii până aproape de Sibiu a fost vreme urâtă, ploaie şi pe alocuri lapoviţă. Dar la aproximativ 12 km de casă am avut parte de mica mea minune🙂 Cerul s-a înseninat, iar un superb curcubeu a apărut. Nu mai e nevoie să spun că feţele tuturor călătorilor s-au înseninat😀 Îmi pare rău că nu am mai avut baterie la camera pentru a încerca să capturez farmecul momentului. Dar astăzi vreau să mulţumesc pentru acel moment special🙂 Chiar mi-era dor să văd un curcubeu !


Acțiuni

Information

2 responses

1 12 2008
ramoo

deci tu ai adus soarele. sa vii mai des pe acasa:D

1 12 2008
ceuameni

😀

Lasă un răspuns

