Bleah !

27 11 2008

Nu mai pot ! Nu mai rezist ! Mi s-a întors stomacu’ pe dos din cauza campaniei ăsteia ! Afişe cât 4 etaje agăţate pe blocuri, omuleţi coloraţi la gurile de metrou care sar pe tine să-ţi dea diferite chestii, stau aşa „trimişi” de la 2-3 partide unu’ după altu’, de dacă iei de la fiecare ce-ţi dau strângi câte o plăsucă de maculatură, asta ca să nu spun „cur papir”. Astăzi când am ieşit de la metrou era un grup de oameni cu diferite pancarde pe care erau diverse mesaje de gen „afară cu turnătorii din berceni” sau „opriţi înţelătoria”…chestii de genu’ ăsta. Mărturisesc că o parte din mine s-a trezit intrigată de ei şi când am trecut pe acolo mi-am dorit să văd de ce anume protestează ei, dar tocmai când să scot vorbele pe gură am auzit pe 2 dintre băieţii care stăteau cu chestiile ălea în mâini că întrebau pe cineva cât mai aveau de stat aşa, că ei cam au început să îngheţe. Şi atunci am priceput despre ce era vorba. Era doar un truc murdar al unui partid rival. Asta era, iar „protestatarii” erau oameni culeşi de pe stradă şi cărora le-au fost promise ceva lucruri în schimb. Iar apoi lucrurile au devenit şi mai clare când m-am trezit la uşă cu 2 oameni care mă îndemnau să ies în stradă pentru „susţinerea cauzei”. Hai sictir ! Mi-e scârbă de lucrurile ăstea şi de perioadele de campanie electorală. Sâmbătă dimineaţă o să plec şi eu acasă, dar nu pentru a vota. De data asta nu o să merg la vot pentru că la noi în ţară, scumpii noştri politicieni nu ştiu să susţină o campanie. Poate aş fi votat, dacă aş fi văzut măcar o sclipire în ochii vreunui candidat. Dar nu vezi aşa ceva. Afişele sunt toate seci, nu-mi exprimă nimic poziţia aia înfiptă, privirea inexpresivă, zâmbetul fals si eventual mâna aia încordată în faţă care se vrea a fi o mână oferită cu căldură şi prietenie ţie, alegătorului.


Acțiuni

Information

2 responses

1 12 2008
ramoo

dar tricouri nu dadeau:))? sau sepci. si eu am prins o campanie prin bucuresti si m-am ales cu un tricou portocaliu. fain oras:))

1 12 2008
ceuameni

ie :)) cel mai cel

Lasă un răspuns

