Viaţa e frumoasă !

23 11 2008

Şi chiar cred asta şi în mine se petrece o explozie de sentimente plăcute de fiecare dată când văd câte o dovadă care să-mi certifice lucrul ăsta. Chiar mai devreme, de dor de casă, am accesat una din webcam-urile din Piaţa Mare şi ce-mi văd ochii ? 2 băieţi care stăteau cu o pancardă mare în faţa webcam-ului şi pe ea scria Te Iubesc. Nu ştiu pentru cine erau cuvintele acelea, dar pe mine m-au bucurat nespus. Mi-a demonstrat că lumea încă mai e capabilă de a face gesturi frumoase din dragoste. De când i-am văzut pe băieţi nu mă pot opri din zâmbit.  Am făcut şi un screen shot pentru că nu cred că o să mai văd curând ceva atât de special. Păcat doar că după 10 secunde după ce am făcut eu poza, a venit un gardian la ei şi le-a spus să plece. Se poate vedea in poză pe cineva care vine nervos înspre ei. Damn ! De ce nu i-a lăsat pe băieţi să se manifeste romantic în continuare ? Că la ochii mei plăcea mult.

Acțiuni

Information

One response

29 11 2008
Promovam.net » Blog Archive » Viaţa e frumoasă

[…] trebui să ne bucurăm de orice lucru simplu, dar în marea noastră agitaţie nu mai avem timp pt. zâmbete şi speranţe. Taguri: frumos, te […]

Lasă un răspuns

