Carry me over

23 11 2008

Ieri am văzut primii fulgi de nea ai acestei ierni. Îmi place enorm de mult ! Prima ninsoare pot spune că e fenomenul meu preferat al anului. Ţin minte când eram mică şi vedeam primii fulgi că stăteam priponită la geam până noaptea târziu, pentru ca mai apoi când am mai crescut să obţin „permisiunea” alor mei de a ieşi în faţa blocului cu ceilalţi copii. Părea ceva magic ! Ieri am simţit parcă un gol pentru că pentru prima oară nu am mai avut cu cine să împărtăşesc faptul că ninge şi nu aveam pe cine să chem afară în faţa blocului să stăm puţin cu gecile pe noi şi cu papucii de casă în picioare, uitându-ne în sus şi zâmbind de fiecare dată când ne atingea câte un fulg de nea nasurile. Mda, iarna e anotimpul meu preferat😀 Din păcate e tot mai scurtă cu fiecare an. În timp ce ieri aici ploua (de nins, doar spre seară a nins….dar mai bine i-aş spune fulguit, căci a fost tare scurt), mă uitam pe webcam-ul din Piaţa Mare din Sibiu şi aşa de fain ningea acasă, iar bradul acela din Piaţă arăta superb. Iar apoi am dat pe webcam în Predeal, mamăăăăăă ce de zăpadăăăăăă !!! Ce-aş fi vrut să fiu acolo să mă prostesc prin zăpadă🙂

Azi e duminică, mâine e o zi care nu prea-mi place de când lucrez🙂 Cu atât mai mult cu cât, cu toţii ştim că la fiecare loc de muncă sunt anumite persoane, care deşi ocupă aceeaşi funcţie ca tine, au totuşi impresia că sunt şefi. Vai cât îi mai urăsc ! Am la lucru o asemenea fiinţă, care în fiecare dimineaţă când vine la lucru ţine ea să ne spună tuturor ce trebuie să facem. Iar când „defilează” prin încăperea respectivă, zici că are un băţ în fund, pentru că merge foarte mândră şi cu nasul pe sus, nu se uită nici în stânga, nici în dreapta, iar dacă cineva o salută, la ea plouă. Dacă stau bine să mă gândesc, găsesc că varianta cu băţul în fund nu e chiar atât de absurdă🙂 Oricum nimeni nu o bagă în seamă, dar ea se vede foarte importantă. Apropo de importanţă, dacă cineva mai are impresia că în ţara asta, nimeni nu e de neînlocuit, se înşeală. Absolut oricine are înlocuitor. Degeaba te chinui tu să faci totul ca la carte, căci dacă e nevoie, în secunda 2 eşti înlocuit. Lucrul ăsta îl descopăr neîncetat şi  mă întristează mult. La noi în ţară sunt foarte puţine locuri unde important e omul şi unde se investeşte în el permanent. Îi invidiez sincer pe cei care sunt norocoşi şi lucrează într-o astfel de companie. Poate ei vor reuşi să schimbe mentalitatea celorlaţi.

De când stau în chirie descopăr mereu lucruri noi la mine, lucruri care până acum nu ieşeau la suprafaţă. Asta datorită faptului că experienţa asta e total nouă pentru mine. Am descoperit spre exemplu aptitudini de gospodină la mine :)) care înainte erau în cantităţi limitate, pentru că ce făceam efectiv acasă era s-o ajut pe mama. Pe când aici, datorită faptului că sunt mai mult singură (celelalte 2 colege de apartament petrec destul de mult timp la prietenii lor) fac tot mai multe lucruri. Îmi place să fac curat, să gătesc, să fac cumpărăturile. Şi sincer mă uimeşte, pentru că acasă nu era aşa. Poate e şi faptul că fac lucrurile astea pentru mine. Don’t know. Cert e că-mi place. Mamaie ar putea spune că sunt deja bună de măritiş :)) Neah, not yet. A, mă enervează destul de mult lucrul ăsta, că de pe la 20-21 de ani, toate neamurile încep să întrebe că pe când urmează un măritiş în familie…..Grrrrrr….Lasă-mă-n pace ! Şi în definitiv, cine zice că e musai să faci pasul ? Nu merge şi să stai doar cu el sau ea fără actu’ ăla ?

La final, trupa care-mi ţine companie în fiecare dimineţă pe drumul spre servici. Avantasia…iar melodia se numeşte Carry me Over …preferata mea….e de pe albumul Scarecrow, album de care nu mă mai pot sătura, îl ascult de ceva vreme şi-mi place la fel de mult.


Acțiuni

Information

2 responses

23 11 2008
Ana Maria

Daca iti place atat de mult iarna, iti recomand sa te muti in Chicago, unde e iarna de la inceputul lui noiembrie, pina in mai. Spre disperarea mea, care iubeste caldura si soarele🙂

23 11 2008
ceuameni

🙂 Sau Canada, am niste prieteni care s-au mutat acolo si au ramas surprinsi intr-o dimineata ca era zapada atat de mare incat nu au reusit sa-si dea seama care masina era a lor😀

Lasă un răspuns

