Update scurt

14 10 2008

Uite că am ajuns şi pe Coziaaaaa ! Frumoasă zonă ! Weekendu ăsta am fost cu încă 16 zăpăciţi, la o cabană. A fost frumos, am scăpat de aglomeraţia din Bucureşti, dar bineînţeles după 2 ore de stat în trafic😀 iar apoi încă 2 de stat la intrare în Piteşti (aici a fost mai tragic pentru că în 2 ore am parcurs 1 km jumate). deh, deja am început într-o oarecare măsură să mă obişnuiesc.

Aşa…..Cozia….până am ajuns la cabană a fost ceva de mers, pentru că persoanele care mai fuseseră acolo au avut un black-out şi au cam rătăcit puţintel drumul….dar n-a fost bai mare. Doar că a durat mult până am ajuns sus. De-abia la 3 noaptea am reuşit minunea. Când am intrat în cabană, jaleeee ! Era un frig de am zis că dimineaţă nu mai reuşim să ne ridicăm din paturi ! Problema e că echipamentu’ meu de munte e acasă şi nu aveam destule haine. Aşa că am făcut frigul în prima noapte, că a mai durat până am tăiat lemne şi a început să se încălzească. A 2a noapte a fost caaaald şi bineeeee !

Distracţie a fost, băutură iar a fost. S-a jucat Popa Prostu’ pe pedepse şi mima. Au fost multe râsete. Exact ce aveam toţi nevoie. Ne-am şi plimbat puţin pe acolo, a fost foarte uşor la coborâre, dar cam greuţ la urcare, mai ales pentru cei care s-au făcut puţin praştie cu o seară înainte😀 Oricum eu am fost în elementul meu, mi-a părut puţin rău când a fost nevoie să plecăm spre casă.

La facultate e interesant, e total diferit faţă de ce am făcut la Sibiu, deocamdată îmi place şi mă bucur că nu sunt făcute diferenţe între cei care au făcut la Bucureşti şi cei din provincie, cum a păţit Paula cu profesorii pe care îi are la cursurile ei.

Ce să mai adaug ? Habar n-am….sunt cam pe fugă…am prins un loc în Bucureşti şi pescuiesc oleacă de wireless…unde stăm nu avem deocamdată net….aşa că…..Poze….a….am fost şi în Herăstrău, mi-a plăcut foarte mult, am stat pe marginea lacului şi am citit.A fost o după-masă excelentă.


Acțiuni

Information

4 responses

15 10 2008
Razzor

si la deva is veverite in parc:P si alte animale deastea.
mana aia cu floci ce e?😀 (sau e parul tau?)

15 10 2008
Lucian

N-am inteles daca ati urcat cu masina sau pe jos. Si pe unde anume? Si cabana la care ati stat e chiar cabana Cozia?🙂

20 10 2008
Animaliciul14

Hai ca incepi sa scrii din cwe in ce mai bine😛

28 10 2008
ceuameni

nu mai Razzor🙂 am avut cu noi un cutulache si acolo era mana unui prieten care-i tinea labutele….cainele era cocotat pe umerii lui🙂

Lucian….am fost cu masinile…si am stat la cabana vanatoreasca…prima cabana pe dreapta cum ajungi sus.

Animaliciul14…mersi🙂

Lasă un răspuns

