Last Night

28 09 2008

….a fost plăcut, cam friguţ, dar totuşi plăcut. Piaţa a fost plină de populaţie, că deh, aşa e la noi😀 unde e ceva pe gratis, hop şi lumea. Chiar mă gândeam că dacă vrei să începi o revoluţie la noi, e de ajuns să dai un concert unde intrarea să fie liberă şi e de ajuns. Atmosfera a fost ok, lumea a aplaudat, a dansat, a cântat, a strigat. Mi-a plăcut că a fost lume de toate vârstele, dar după Holograf şi Jennifer Rush au cam plecat cei trecuţi de prima tinereţe. Prestaţiile….well, să le luăm pe rând. Noi am ajuns când pe scenă era Voltaj. N-am prea stat, am decis să ne învârtim pe acolo. Publicul a fost încântat de ei, atmosfera era veselă şi săltăreaţă. Apoi a urmat Dr. Alban….aoleo ce glumă de om🙂 A venit pe scenă alături de doi băieţi care se vroiau a fi dansatori, dar li se potrivea mai bine apelativul de săltăreţi. A mai fost lângă el o gagică într-o rochie mini care dădea din funduleţ şi mai cânta. Iar el „doi paşi la stânga, doi paşi la dreapta”. Nu au ştiut deloc să facă atmosferă, iar după 5 piese au plecat🙂 Nu mi-a plăcut, singura chestie făinuţă a fost când a cântat It’s My Life şi mi-am adus aminte cum stăteam în faţa blocului cu prietenii şi aveam un casetofon la care trebuia să dai la manivelă pentru a cânta şi făceam cu rându’ la manivela respectivă şi ascultam casete, of course piratate🙂

Apoi au fost cei de la Holograf. Mie mi-a plăcut de ei, întotdeauna au ştiut cum să comunice cu publicul şi să-i facă pe cei de acolo să se simtă bine. Un pic exagerat la Şi Băieţii Plâng Câteodată (prin vorbăria dinaintea şi după melodie încercau să evidenţieze lucrul ăsta, iar pe de o parte fetele aprobau, băieţii băgau şi scoteau….nu vă zic ce🙂 )

Jennifer Rush i-a urmat. Ce pot să spun ? Eu recunosc că doar The Power of Love ştiam de la ea. Tipa arată super pentru cei aproape de 50 de ani pe care îi are. Atât doar că a făcut marea greşeală să-şi injecteze buzele şi din profil arăta ca o caricatură. M-a dezamăgit însă vocea ei. Nu reuşea să susţină mult timp şi a fost ajutată foarte mult de cele două cântăreţe care o acompaniau. Nu vreau să fiu rea, dar anul trecut am fost la Scorpions, iar când au cântat Wind of Change a sunat la fel ca acu’ 18 ani. Nu-i compar pe cei doi, pentru că nu ar fi corect. Vreau doar să spun că la unii se poate. Am fost rea.

Iar ultima prestaţie a fost cea a Ruslanei. Mi-a plăcut foarte mult. Tipa e ca un Duracell. A cântat aproape o oră, în care nu a stat nici 2 minute în acelaşi loc. A dansat, a sărit, a fugit prin public. La fiecare 2 melodii, ea şi dansatorii ei schimbau costumaţiile. A ştiut şi cum să antreneze publicu’, pentru că la început toată lumea era cam letargică, iar la sfârşit majoritatea ţopăiau. Unii chiar au încins hore. A plăcut tuturor. Ce mai ? A făcut tot ce trebuie să facă un artist. Plus că nu a avut deloc cântăreţi în spate, ea era doar vocea şi nici nu se simţea că depunea efort, pe când la alte trupe în momentul în care fac doi paşi se aude deja cum gâfâie în microfon.

Şi focul de artificii de la sfârşit a lăsat de dorit (noi ne-am obişnuit prost cu Capitala asta Culturală, pentru că anu’ trecut am văzut tot felu’ de minuni, focuri de artificii geniale, jocuri de lumini, lasere, proiecţii, acrobaţii, etc etc, iar acum nu ne mai impresionează un foc de artificii ca ăla de aseară, prost ne-am învăţat). Daaaar, per ansamblu manifestarea asta a constituit un prilej bun de a scoate nasu’ din casă. Atât doar că a fost puţin cam frig.

O, dar am uitat să zic de prezentatori🙂 A fost Temişan şi cu încă o tipă…pffff, îmi scapă numele. Anyway, acum sunt mai bogată spiritual pentru că ştiu că el, Temişan, stă în fiecare dimineaţă aproximativ jumate de oră în faţa oglinzii pentru a-şi aranja ciocu’. Acum pot dormi liniştită noaptea, pentru că bagajul meu de cunoştinţe este intact. Finally !

La sfârşit, poze…şi să vă pregatiţi că începe imediat campania electorală şi vin concerte gratis cât incape.😉


Acțiuni

Information

5 responses

28 09 2008
Razzor

foarte frumos comparativ cu cele 6-7 melodii de la bal’u meu:|
noi vedem artificii daca se insoara vreun bogatan,de zilele cetatii si de anu’ nou.
Si eu am fost la Scorpions😀
foarte fain orasu ala.

28 09 2008
ceuameni

ooo…suficiente artificii :)) si prea multe…va invatati prost, ca altii pe care ii stiu

28 09 2008
Mihai

Dr Alban n-a facut niciodata spectacol pe scena. Si, cu toate astea, e chemat peste tot in lume: la Sibiu a sosit de la aeroport (fusese in Copenhaga) direct pe scena, iar la 6 dimineata a plecat in Ucraina.

Eu sunt unul din cei mai mari fani ai lui, dar nu neaparat datorita prestatiilor sale live. Am venit special de la Bucuresti sa-l vad, a fost a treia oara si am avut si privilegiul sa stau putin de vorba cu el dupa spectacol. El mai trebuia sa cante doua piese, dar organizatorii au decis altceva. Mi se pare o lipsa de respect ce i s-a intamplat: Holograf, Voltaj si Vama, trupe care pot ajunge de 10-15 ori pe an la Sibiu, au cantat o ora fiecare, iar un artist international de talia lui Dr Alban (aviz prezentarea foarte lunga si stufoasa facuta de Temisan si Monica Davidescu – asa o cheama) n-a fost lasat sa-si termine recitalul (mai avea de cantat doua piese).

Despre concert nu sunt multe de zis. Cum el nu are o orchestra in spate, nu-l prea avantajeaza recitalurile in aer liber, in fata a zeci de mii de oameni. Cine a venit sa-l vada a venit din nostalgie, nu neaparat pentru un super show. Plus ca a avut si doua momente nefericite si neinspirate (faza cu Cluj-Napoca si cu semnul crucii).

Dar ceea ce s-a intamplat dupa concert este mai important. Eu comunic cu el destul de des (mail, telefon etc) si am fost la zona VIP, unde l-am rugat pe un organizator sa-i spuna lui Alban ca as dori sa stau de vorba cu el. Eram cu mai multi prieteni si fani, iar Dr. Alban a venit la noi, a stat cateva minute de vorba, am facut poze si a impartit autografe. Nu stiu cati artisti ar face asta.

In ceea ce priveste restul concertului, a fost spectaculos (exceptand focul de artificii si recitalurile lui Pepe sau Kaoma). Insa scopul (probabil utopic) de a clati imaginea lui Carabulea nu a fost atins, s-a produs disocierea intre numele lui si formatiile care au concertat pe scena.

28 09 2008
ceuameni

Da, intr-adevar faza cu clujul nu a prins prea bine, pana a ajuns de fapt unde vroia sa ajunga, la faptul ca si sibiul e un oras frumos, lumea deja a inceput sa creada ca facuse gafa de a confunda orasul in care se afla. Nu stiam ca trebuia sa mai cante, mi s-a parut foarte ciudat ca fusese chemat doar pentru 5 piese. Iar despre scop ai dreptate, prin public se auzeau tot felul de „urari” la adresa lui Carabulea, care indiferent cate lucruri de genul asta ar face, nu are cum sa creeze o imagine favorabila.

28 09 2008
Mihai

Si eu am fost putin contrariat, pentru ca el de obicei stie foarte multe despre tarile in care merge si locurile pe care le viziteaza. El de obicei mai face glume cu publicul, in sensul ca le spune „Bulgaria canta mai bine” (in cazul Romaniei; pe caz general, un vecin, un „rival”). Iar apoi, cand mai canta o data cu oamenii, zice „Da, voi sunteti mai buni”. Dar aseara a fost ciudat…

Ma rog, recitalul a fost inghesuit intre alte doua mai importante. Marele lui dezavantaj aseara a fost ca nu are trupa, nu canta live. Voltaj, Vama, J Rush, Ruslana si chiar Gibson Bros au facut atmosfera. A fost frumos.

Lasă un răspuns

