Salutare

21 09 2008

N-am mai scris de ceva vreme, motivul fiind ca am schimbat orasu, m-am mutat in Bucuresti de vreo saptamana. Au fost cevq probleme cu proprietara apartamentului, dar asa e peste tot. Oricum, per ansamblu sunt niste oameni super intelegatori, numa ca tre sa fim atente ce facem pt ca tanti e avocat si daca e ceva, ne arde🙂 Am dat admiterea la Universitatea din Bucuresti, nici nu stiu sa spun ce am facut pentru ca a fost foarte ciudat, ma oftic doar ca am mai invatat tematica aia nenorocita pentru ca nu mi-a folosit la nimic. Iar baremele de corectare, intrucat au fost probe de creatie, tin de fiecare profesor in parte, adica sunt subiective. Om vedea, eu astept momentan rezultatele. Iar saptamana viitoare am admiterea la Titu Maiorescu. Sper sa intru macar la una din astea.

Apartamentul in care stam e ok….am avut mult de curatat la el pentru ca era foarte mizerabil, cel putin bucatarie era dezastru. Intre noi fie vorba, la mine acasa daca nu fac curatenie un an de zile, tot nu se face cum era acolo….awful🙂

Cea mai faina parte a fost aseara insa. Am fost si eu ca tot omu la manifestarile cu ocazia zilelor Bucurestiului. A fost fain, noi am ales sa evitam nebunia de la Bryan Adams si am mers in orasul vechi la Margineanu, iar apoi am venit inspre artificii. Inca nu se terminase concertu’ si am parcat la o terasa si l-am ascultat de departe. Am ajuns la fix sa aud si melodia mea preferata a lui, Everything I Do. Frumos. Artificiile de dupa iar au fost dragute…..si se facuse 3 si am zis hai sa merg home. Cand ajung in fata blocului, intra in scara daca mai poti !!! Era un mecanism de deschidere a usii (are interfon), trebuia intai sa impingi usa si apoi sa tragi si se deschidea fara sa mai fie nevoie sa introduci cartela. Mentionez cq treaba asta se face de ani de zile, tocmai de aceea proprietara a zis ca nu e urgent sa ne dea cartele de interfon. Si ai dracu tocmai ieri au reparat dracovenia ! Noroc ca si Ina (o stiti, prietena mea de la Azuga) e in Bucuresti si am venit sa dorm la ea. Daca nu, habar n-am ce faceam….dormeam si eu in gara cot la cot cu boschetarii :))

Acu sunt tot la ea, si am zis sa mai vad ce se intampla pe-aici🙂 Net probabil o sa-mi bag dupa ce stiu cu siguranta daca am intrat la vreun master, pana atunci am zis ca mai stau asa pe uscat.🙂

P.S. : scuze daca am facut ceva greseli, dar tre sa fug sa-mi iau cartela de interfon (ieeeee) si Ina are un laptop din Franta, iar tastele sunt inversate rau pe-aici.


Acțiuni

Information

One response

21 09 2008
Razzor

ok.Bafta la admiteri.

Lasă un răspuns

