„Buchareşti”

13 09 2008

Ieri am umblat de mi-au sărit capacele…umblat prin mândra noastră capitala. A trebuit să merg să mă înscriu la încă un master. Vedem la care intrăm😀 Am plecat de aici la 5 dimineaţa şi am ajuns la 9 juma în Bucureşti. Drumul încolo a fost ok, mai mult datorită companiei, că ştim toţi că mereu e mai bine când mai călătoreşti cu cineva. Cineva-ul meu a fost Paula, my best friend. Noi suntem ca siamezele, ne-am cunoscut la facultate în anul 3 şi de atunci unde e una, e şi cealaltă…bine, mai puţin acum😀 că ea e din Vâlcea. Iar acum la master mergem tot împreună…nu la acelaşi master, dar amândouă suntem la Bucureşti.

SO….ajuns în Bucureşti…buuun….hai la metrou să mergem întâi să lăsăm bagajele la cineva pentru a nu le căra după noi toată ziua. Apoi am mers la Titu Maiorescu să vedem dacă au programat interviurile de admitere…şi fix pix…că au mai lungit perioada de depunere a dosarelor până la sfârşitul lunii. Rahat😀 !

Apoi am mers dincolo la Universitatea din Bucureşti pentru a ne depune dosarele. Pe site scria că sediul e la Politehnică. MUMUUUU ! Că am ajuns acolo şi ne-au zis că s-a mutat în Panduri. Acum rahat…care-i panduri ? După lupte seculare cu traficul care au durat juma de oră (asta o ştiu de la perlele de la bac), ne-am dat seama cum se ajunge acolo. Am intrat într-o curte care arăta ca în filmele de groază. Jumate din ea era în renovare, cealaltă jumate acoperită de vegetaţie. Buuun, na acu unde-i facultatea de psihologieeee ? Am mers prin curtea aia de ni s-a făcut rău ! Eventually am dat de ea, era în fundu fundu fundului. Şi hai să ne înscriem. „ĂĂĂĂ, nu vă supăraţi, taxa de înscriere unde se achită ?”…”A, păi trebuie să mergeţi la o sucursală BCR, cea mai apropiată e la Apaca”. Dumnezei şi sfinţi ! Acum întoarce-te de unde ai venit. Şi era o căldurăăăăăăă. Am ajuns noi la BCR – gândim la fel ( i-auzi că aştia deja ştiu unde vreau să-i bag ! ). Şi era o coadă acolooooo ! Bine măcar că era frumuşel agentu’ de pază, că am avut la ce ne holba. Am plătit taxa şi acu fugi repede în panduri că înscrierile erau până la 2. Când ajungem acolo : „Păi nu aveţi la dosar copie după buletine”. Blesteme iar ! Noroc că era un xerox aproape şi am rezolvat în timp util. Ce nu înţeleg e de ce nu au precizat chestiile ăstea din start, că doar taxa aia o puteam achita aici ! Mă rog, te uiţi pe site, te uiţi şi la avizier la ei şi nu scrie nicăieri de achitarea taxei în cont şi nici de copie după buletin.Anyway, bine că s-a terminat totul cu bine până la urmă !

Şi gataaaaa cu înscrierile. Acum urma să mergem să vedem apartamentu’ pe care-l vom numi casă anii următori. Hai înapoi la Politehnică şi ia metrou’. Când am ieşit din metrou, ce să vezi….erau palmieri ! Eram, what the hell ? Văzut apartamentu’, plăcut, săptămâna viitoare încheiem contract şi gata🙂

Iar apoi fugi iar la metrou şi mergi până la Republica, unde m-am întâlnit cu al meu tată pentru a veni acăsică. Iar de acolo până la intrarea în autostradă am făcut nici mai mult, nici mai puţin de 2 oreeeeee. Rău se mai circulă în mândra noastră capitală dom’le. Am ajuns în Sibiu la 11, că nici pe Valea Oltului nu se circula prea lejer.

Partea faină a fost că am prins un apus de soare superb pe autostradă.

Poze foarte puţine am făcut pentru că am fost tot pe fugă şi nu am avut timp pentru ele. Am făcut totuşi câteva. Una din ele fiind la ieşire din Politehnică, iar ea exprimă cel mai bine umblatu’ ăla la care am fost supuse de către cei de la facultate până am ajuns să ne înscriem. Ham ham-u ăla tolănit l-am găsit în autogară la Piteşti, dormea în poziţia aia nestingherit de călătorii care se perindau prin jurul lui. Am zis să pun o poză şi cu palmieriiiii de lângă bloc. Şi desigur apusul peste combinatul de la Piteşti.

Concluzii : Bucureştiu’-i un oraş destul de fain dacă ai timp să ridici capul din pământ şi să te uiţi în jur, am văzut nişte clădiri cu nişte detalii arhitecturale absolut superbe.

Oamenii sunt mai grăbiţi decât aici şi nu răspund cu zâmbetul pe buze când le ceri indicaţii.

Iar ultima concluzie : Am cel mai fain oraş din ţară :))

Poze😀


Acțiuni

Information

7 responses

14 09 2008
Razzor

carei treaba cu masteratu si astea?(sa stiu si eu)
p.s.:pute acolo😉

14 09 2008
ceuameni

la ce anume te referi cand ma intrebi de master ? la situatia mea sau in general ?🙂

14 09 2008
Razzor

Pai
Eu stiu ca dupa facultate urmeaza o specializare(masterat) sau ceva de genu.Right?
Am auzit de la cineva ca acuma nu mai faci catvia ani masterat.Doar dai niste examene.Deci cum e?Ani sau examene?
de ce ii zici master??(ma duce cu gandul la sclavie =)) )

14 09 2008
ceuameni

Da, e o specializare, pe un an jumate sau 2 ani, in functie de sistemul de invatamant urmat. Eu, deexemplu sunt pe sistem vechi, am facut 4 ani de facultate, iar acum fac doar 3 semestre la master. Cei care sunt pe sistem nou, cu ani mai putin de facultate, fac 4 semestre la master. Nu am auzit de varianta asta doar cu examenele, exceptand situatia in care faci la fara frecventa si vii doar in sesiune la examene🙂
Eu m-am obisnuit sa-i spun master. E ca prescurtarea aia de faculta, in loc de facultate. Eh…adelenii „ie” mai lenesi dom’le😀, noi scurtam foarte multe cuvinte.

14 09 2008
Razzor

si eu is ardelean😀

14 09 2008
ceuameni

i-auzi🙂 de unde esti de loc ?

14 09 2008
Razzor

nascut in Aiud , judetu Alba. pentru informatii mai multe>
http://razzor7.wordpress.com/2008/07/28/despre-mine/😛

Lasă un răspuns

