Aţi înnebunit cu toţii !!!!

10 09 2008

Măăăăăă, altceva la teveu nu vezi decât acceleratoru’ particulelor lu’ papură vodă din Elveţia. Aşa cevaaaaa ! Nu contest importanţa acestui experiment, da’ mai lăsaţi-mă dom’le-n pace ! Parcă stă în loc lumea de el. Altceva în afară de chestia aia nu mai vezi la televizor. Încă ăştia de la Realitatea au dat în direct minunea. Ce a înţeles lumea din transmisiunea lor în direct ? Nimic. De ce ? Pentru că acolo erau nişte grafice şi niste progrămele arătate, pe care evident nimeni nu le cunoştea. Iar în consecinţă, nimenu nu a înţeles nimic 😀 Don’t you just love live feeds ? 😉 Buuun, trece ora 10…zic, e gata şi cu ăsta. Mai vezi despre el puţin la ştiri, aşa un rezumat. Până în octombrie nu mai suntem preocupaţi de găuri negre şi de previziunile mayaşilor şi ale lui Nostradamus. Oricum, chestia asta cu particulele mai e la mare căutare azi, pentru că mâine se dărâmă iar turnurile, iar atenţia se îndreaptă din nou spre America, care a fost cam exclusă din experimentu’ secolului. Între noi fie vorba, mă bucur, pentru că prea se bagă americanii ăştia peste tot. Sărăcuţii de ei, au fost neglijaţi de restul lumii în proiectul ăsta. Las că mâine veţi fi iar în centrul atenţiei, pupa-v-ar mama de popor de McDonald’s-işti ce sunteţi. Am fost rea….ştiu.

Ce vroiam să vă zic e că şi Google-u a fost absorbit în gaura neagră creată de particula aia alu Doamne Doamne.

Acțiuni

Information

7 responses

10 09 2008
Razzor

mare tambalau cu acceleratoru ala.America e o tara…rea.BADll BAD COUNTRY.
/slap
uite un filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=_dmPchuXIXQ
(mai este si despre religie si despre WTC(tot america:P))
totusi…google e baiat bun:P

10 09 2008
ceuameni

e 😀 uneori e chiar prietenul meu cel mai bun

10 09 2008
Razzor

deci vreau o parere despre filmulet 😀

10 09 2008
ceuameni

stai maica….ca-s 5 parti 😀 rabdarica

10 09 2008
ceuameni

so….ca s-o dau pe englezeste la inceput….am vazut toate cele 5 parti si ce pot spune e in felul urmator : partea cu media e perfect logica. Adevarul e ca foarte putina lume mai citeste carti, ziare, etc…toate informatiile si le iau direct de la tv, care in consecinta indobitoceste poporul, pentru ca lumea media poate manipula o stire in orice fel vrea. Uneori nici chiar ei nu pot sa pastreze un ochi obiectiv asupra problemelor.
Apoi…americanii sunt mari fani ai teoriilor conspiratiei. Pentru ei e foarte usor sa eticheteze tot ce merge prost ca fiind rezultatul unei conspiratii. Mi se pare foarte greu de crezut ca toate lucrurile de care ei vorbesc au putut fi realizate fara ca macar o persoana sa spunem nepotrivita sa afle si sa dea alarma. Succesul mare al acestor filmulete este datorat in parte acestei pofte pe care o au ei de a descoperi intelesuri ascunse pentru orice. Iar in parte se datoreaza si faptului ca ei sunt o natie foarte naiva. Foarte putini dintre ei sunt capabili sa formuleze pareri proprii legate de anumite subiecte. Ce afirma ei sunt lucruri provenite din alte surse. What can I say ? The greatest nation in the world :))
Iar ca am ajuns si la surse, mi-e foarte greu sa cred tot ce s-a spus in acele filmulete, mai ales pentru ca nu sunt aduse suficiente dovezi. Spune ca nenea ala a spus asta si alt nene a spus astalalta, dar nu spune de unde sunt luate declaratiile respective. Nu spune de unde detine el toate informatiile astea.
Dar nu sunt un Gigi contra absolut, admit ca in lumea asta se petrec mult mai multe lucruri de care noi nu avem habar. Nu e totul ce vedem noi cu ochii. Lumea bancara, cel putin, e un teritoriu care e necunoscut pentru majoritatea dintre noi. Se fac invarteli si misculatii de nebanuit…dar nu la nivel de dominanta mondiala.
A, si un guvern asupra intregii planete mi se pare o utopie 😀 Niciodata nu se va ajunge la asa ceva, pentru ca mereu va fi cineva care se va opune acestui lucru.
Sunt niste filmulete care pentru unele persoane sunt foarte credibile, dar pe mine nu m-au convins. Cand o sa aduca mai multe argumente pentru afirmatiile facute, atunci sa vina la mine sa-mi dea in cap cu ele. 😀

11 09 2008
Razzor

deci
„Sunt niste filmulete care pentru unele persoane sunt foarte credibile”
aici cred ca insinuezi ceva…
N-am zis ca filmuletele alea sunt adevarul adevarat.Am vrut sa zic ca :” uite …poate fi si asa”.
Dar daca nu eram inclus si eu in „unele persoane” …scuze:P
Faptul ca eu cred ca America nu e chiar asa grozava de luat ca exemplu nu vine(in totalitate) din filmuletele alea.Am banuieli si despre Dumnezeu:))

11 09 2008
ceuameni

nunu…nu era nicio insinuare la adresa ta, am inteles ce ai vrut sa zici cand ai spus sa ma uit la filmulete, nu am crezut ca tu esti 100% „adeptul” celor prezentate acolo…era vorba de acele persoane despre care am spus mai jos…care nu sunt capabile sa formuleze pareri si care preiau vorbele altora. persoanele acelea care nu au nevoie de foarte multe argumente pentru a fi convinse de ceva….

Lasă un răspuns

