Să vorbim despre cozi !

3 09 2008

Fenomen care deşi nu mai este atăt de prezent în vieţile noastre ca acum 20 de ani, totuşi îşi mai găseşte loc din când în când în rutina noastră zilnică. Am fost ieri la medicul de familie, iar la un moment dat mai eram doar eu şi încă o mamică cu o fetiţă la rând, ea fiind după mine. Ei, imediat ce a intrat persoana din faţa mea, mămica noastră s-a ridicat de pe scaun şi a început să patruleze prin sala de aşteptate. În plus, la fiecare 20 de secunde scoatea câte un oftat sistematic şi câte o pufăială şi mai sistematică de ziceai că doamna de dinainte intrase de o oră şi întinsese la poveşti nemuritoare. Pe lângă faptul că era deosebit de enervat, era şi total nefolositor ce făcea ea. Adică na, eşti deja în situaţia respectivă, iar oricât de tare ţi-ai dori să intri mai repede, pufăitul ăla nu ajută la nimic. Nu face timpul să treacă mai repede ! Mă zgărie doar pe mine pe creier. Mă enervase atât de tare încât îmi venea să-i bag pufăitu’ ăla în total alt loc de unde ieşise, ştiţi voi, acolo unde nu bate soarele. Şi sunt situaţii în care atât de tare îţi stă pe limbă să-i zici vreo douăăăă, dar nu poţi ! Mă tot uitam la fetiţa ei, care stătea cuminte pe scaun şi se uita în pliantele ălea cu medicamente care există în orice cabinet de medic. Deja, la cei 6 anişori dădea dovadă de mai multă clasă ca mama ei😀


Acțiuni

Information

One response

3 09 2008
Razzor

faza cu zgariatu’ pe creieri mi se intampla si mie de multe ori.

Lasă un răspuns

