Dezgust total

20 08 2008

Am găsit pe youtube aşa ceva. Nu o să pun direct filmuleţu’ pentru că sunt scârbită la maxim. Credeam că totuşi există o limită până la care se pretează leprele ăstea, dar nu ! Ăştia nu au nicio limită. Scursurile societăţii şi motivul pentru care mi-e ruşine să spun că sunt româncă în faţa unor străini. Cum puii mei să nu-ţi fie ruşine când ţi se atribuie toate rahaturile pe care le fac „concetăţenii” noştri coloraţi pe dincolo ? (asta ca să folosesc eufemism şi să nu le spun cum îmi stă acu’ pe limbă să le spun). Hai mai dă-o dracu’ de treabă….unde o să se ajungă dacă până şi imnul nostru a fost pus pe jegu’ ăla de zgomote numit manele.

Cred că ştiţi vorba aia cu ce ţară frumoasă, păcat că-i locuită !, ei, nu o să spun chiar aşa, pentru că sunt o grămadă de persoane remarcabile în ţara asta, dar din păcate mass media noastră nu se concentrează pe ele, ci ei promovează prostia, urâtul, indezirabilul şi nesimţirea. Păi de unde altundeva să înveţe jegurile de oameni cum să fie jeg ? Sunt oameni care au destulă minte încât să filtreze puţin programele tv şi aleg să se uite doar la ce merită, oameni pentru care un Ciao Darwin, o ştire de la ora 5, un Made in România nu reprezintă un mod potrvit de a-şi petrece timpu’. Dar din păcate sunt mulţi care nu sunt capabili de o filtrare de-asta şi uite aşa se uită ăia şi ajung să aspire la nişte lucruri de toată jena.

Ştiţi ce zicea Einstein, nu ? Sunt doar două lucruri infinite, universul şi prostia umană, însă nu sunt sigur despre cel din urmă.

DIn păcate trăim într-o lume în care e mult mai important să ştie toată lumea cine mi-s io, ce muzică ascultă muşchiu’ meu, ce telefon marfă am io, ce maşină pizdoasă am io, ce valoare am io, cât mă invidiază pe mine duşmanii (care duşmani când pe tine lumea de-abia te observă când ieşi pe scară să duci gunoiu’….da’ mă rog, oi fi tu atât de important încât să colcăie lumea de duşmanii tăi care mor de ciudă că le dai tu maxim) şi aşa mai departe. Din păcate pentru noi valorile morale prea puţin mai reprezintă, majoritatea dintre cei exemplificaţi mai sus nici nu mai ştiu ce-s ălea sau ce înseamnă să ai nişte principii puternice după care să-şi guvernezi viaţa. Au trecut vremurile în care lucrurile se fac pentru că aşa e bine să fie făcute. Lumea renunţă din a face multe lucruri dintr-un simplu motiv şi anume să-mi fie mie bine, restu’ nu contează. Nu spun că nu e bine să faci chestia asta uneori, pentru că hai să fim serioşi, cui să-i pese de tine, dacă nu ţie ? Dar sunt momente în care trebuie să aruncăm un ochi şi la cei de lângă noi şi să lăsăm vorbitul la persoana I.

Sunt de părere că avem o ţară foarte frumoasă şi nu fac parte din aceia care vor să plece de-aici cu prima ocazie, dar nu pot să nu-mi lase un gust amar lucrurile ca acela de la care a plecat postul ăsta….

Acțiuni

Information

One response

10 01 2009
je

„Sunt doar două lucruri infinite, universul şi prostia umană, însă nu sunt sigur despre cel din urmă.”
poate despre primul? nu stiu ce zicea einstein dar asa ar fi logic

Lasă un răspuns

