Ello world

18 08 2008

Am revenit pe meleaguri sibiene🙂 Am fost plecată câteva zile din localitate. Iniţial am fost la Bucureşti si vaiiiii ce căldură pe acolo maicăăăăă. Când m-am dat jos din maşinuţă mi s-au înmuiat picioarele şi nici nu puteam respira😀 Ca să fim pregătiţi pentru Bucureşti, am stat la o coadă de toată frumuseşea la intrare în Piteşti, de am zis ca trebuia să ne apucăm de tricotat. După ce am terminat treburile prin capitală am zis să rămânem câteva zile la Azuga, iar la Sinaia am dat  de Mama Cozilor, căci ăia 13 km de la Sinaia la Azuga i-am făcut în 2 oreeeeee😦 Pe jos ajungeam sigur mai repede. Au fost câteva zile frumoase şi bine venite. Am văzut şi una bucată eclipsă, am ieşit şi la un grătărel, am serbat-o pe mamaie, am revăzut unele persoane dragi, am făcut pozine. A fost frumos !


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

