Going crazy

9 08 2008

Azi oficial m-am săturat şi-mi vine să-mi bag picioarele !

M-am săturat de lucrurile pe care le văd în fiecare zi, unele pe stradă, altele în viaţa mea. Şi mai mult m-am săturat că orice ai face, ele tot nu se schimbă pentru că nu au cum. Aşa e firea oamenilor, ori pe ăştia, la fel cum spunea Moromete, doar o fericire mare sau un necaz mare îi poate schimba.

M-am săturat de cei care profită de naivitatea celor bătrâni (bunica mea a păţit-o ieri cu nişte escroci. Sper să-i prindă şi să putrezească în inchisori – în comparaţie cu alte chestii pe care le arată la ora 5, ăştia sunt mici copii, dar mă supără enorm de mult modul în care profită de săracii bătrâni, care de-abia mai ştiu pe ce lume trăiesc).

M-am săturat de oameni care fac lucruri fără a întreba (aici mama e păţită. Ea e bugetară şi le-a venit înştiinţare că li se va retrage 50% din stimulentul pe luna iulie pentru a-l da celor din Moldova. Măi, deci…nu spun că nu e o iniţiativă nobilă a celor de la Bucureşti, oamenii ăia din Moldova tocmai şi-au pierdut tot ce-au strâns o viaţă, dar nu aşa se face ! Nu obligi omu’ să dea. Plus că nu vreau să fiu insensibilă, dar parte din vină, dacă nu toată pentru ce s-a întâmplat acolo o poartă chiar săracii săteni, că deh, ei au primit păduri întregi după retrocedări şi ei ca inteligenţii le-au tăiat pentru bani şi apoi au vândut terenurile. Ori dacă ei au înlăturat bariera naturală ce stătea în calea inundaţiilor şi normal că au fost loviţi. Nu vreau să fiu înţeleasă greşit, îmi pare foarte rău de ei, dar tot susţin că trebuia să aibă mai multă grijă de locul în care trăiesc. De altfel cine a auzit de inundaţii de genul ăstora acum 10 ani ? ).

M-am săturat de oamenii care mereu cer, dar nu dau nimic. Nu vorbesc neapărat de lucruri materiale aici. Ştiţi şi voi cum e în relaţiile de iubire, amiciţie, în care voi vă treziţi că daţi mai mult decât ceilalţi, care în schimb au multe pretenţii nefondate. Dar baiu’ şi mai mare e că uneori relaţiile respective sunt atât de bine înfipte în voi încât au produs o dependenţă, iar oricât de tare aţi vrea să vă retrageţi din ea, vă tot atrage de fiecare dată înapoi.

M-am săturat de rahaturi care te lovesc când ţi-e lumea mai dragă.

M-am săturat de sentimentul acela fals de siguranţă. Ăstea două de mai sus merg mână în mână. Aşa mă enervează  „this is perfect, nothing can go wrong”, iar după un simplu control de rutină să descopere ceva grav unei persoane dragi ţie. Dar vorbind în general, sunt convinsă că fiecare dintre noi a avut un moment de-ăsta perfect pentru ca mai apoi, ori să sune un telefon, ori să se întâlnească cu cineva, ori să-şi aducă aminte de ceva şi cât ai pocni din degete s-a dus toată perfecţiunea de acolo.

M-am săturat de preferinţe şi diferenţieri. E cam acelaşi lucru, că dacă favorizezi pe cineva, cam faci diferenţe între acel cineva şi restu’ lumii. Aşa mi-aş dori să mă trezesc într-o lume în care singurul criteriu de apreciere să fie ce poţi tu face şi cum faci. Alte detalii să nu mai conteze. Să nu conteze de unde eşti, nici cine e tăticu’, nici ce maşină de jdemii de euro conduci. Tare aş vrea să ştiu unde ar mai fi mulţi din lumea publică dacă nu ar fi fost tăticu’. Aş vrea să contezi doar TU, nu cine e lângă tine sau în spatele tău. Da, daaaaa, ştiu, iar gândesc utopic !🙂

Mai e cazul să precizez că m-am săturat de prostie ? Problema cu ea e că oricât de tare te-ai strădui să scapi de ea, tot te găseşte nenorocita ! Asta mi-a adus aminte de versu’ ăla al celor de Paraziţii cu „dacă aveam noroc în viaţă de bani, cum am noroc de proşti”. Oho, cât adevăr spus aici.

One can only hope that brighter days will come🙂


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

