Prince Valiant !

5 08 2008

Discutam ieri cu un prieten şi tot aberând noi aşa, am ajuns să discutăm despre desenele la care ne uitam în copilărie. Ulterior am dat peste video ăsta la prietenu’ youtube. Oh…did it bring back memories !🙂 Ţin minte că mă trezeam devreme să văd desenele pe care le dădeau pe Italia Uno. Şi în fiecare dimineaţă la ora 9 era Principe Valiant :X Nu mai e nevoie să vă spun că aveam un mic crush legat de el, aşa vedeam pe atunci bărbatul ideal🙂 Pe când eram mititică, toată vacanţa de vară o petreceam, aşa cum se obişnuia, la bunici. Toţi copiii plecau 3 luni de la părinţi şi mergeau la bunici, se golea cartieru’, puteau şi ăia mai bătrâni să spună că în sfârşit au linişte🙂 ) Noi aveam serioase probleme cu un vecin de-al nostru, Nenea Iliuţă care nu suporta el copiii, mereu urla la noi să plecăm din faţa blocului că facem prea multă gălăgie. Şi ce face orice copil care se respectă ? Păăăăi, ignoră avertismentele şi îşi vede de joacă. Numai că în cazul lui asta nu era o opţiune şi ieşea la noi cu japa (sau nuia) şi fugea după noi să ne altoiască. Iniţial a fost japa simplă ruptă din salcie….apoi a urmat The Japă, care era din sârmă ghimpată. O dată a dat cu chestia aia şi i-a găurit mâna unuia dintre copii. Om nebun, ce să mai ! Ai noştri aveau constant certuri cu el. Eu n-am păţit-o aşa de rău cu The Japă, dar era să iau un pumn în faţă de la el, din cauză că am îndrăznit să-i zic să nu mai arunce cu apă în noi, căci da….arunca şi cu apă. Eh…fiecare scară cu pensionarii ei !

Acu să mă întorc de unde am plecat🙂 Spuneam că pe vremea aia plecam şi eu la bunicuţii mei de la Azuga pe perioada verii. Şi acolo era lumea mea. Dimineaţa, bineînţeles aveam program de desene animate. Învăţasem toate melodiile de la desene, cu toate că erau în italiană. Dar aşa am început să învăţ limba asta, prin intermediul desenelor de la Italia Uno. Prietena mea cea mai bună din copilărie era de la Azuga. Ina o cheamă, mai suntem şi acum prietene, dar e mai greu cu distanţa, că ea s-a dus la facultate în Bucureşti. Poate acu când oi merge la master acolo să revină o parte din ce a fost. Aşa….să revenim….observ că am dificultăţi să mă menţin pe linia subiectului🙂 Ei, după desene, ieşeam cu Ina în parc şi ne dădeam pe leagăne. Şi ce făceam în timp ce ne dădeam pe leagăne ? Păi bineînţeles, cântam melodiile de la desene, asta de la Valiant fiind preferata mea🙂 Ştiţi că vă ziceam că am fost la avansarea în grad a unui prieten din copilărie ? Ei, el e tot din Azuga. Zilele trecute am ieşit cu el în oraş şi mi-a spus că primul lucru care-i vine în minte când se gândeşte la mine e tocmai cântatul ăsta ce-l „practicam” cu Ina în parc. N-am ştiut dacă să râd sau să mă ruşinez când a zis asta🙂 E, tocmai asta e ce-mi place cel mai mult la copii şi anume faptul că fac ce vor fără să le pese cine se uită sau ce spune🙂

Mai jos arătându-ne fildeşii, eu şi Ina prin 2002….şi desigur, genericul în italiană de la Principe Valiant.


Acțiuni

Information

3 responses

16 12 2008
nikko

Aceasi poveste si prin partile mele. acuma sunt innebunita, da la 24 de ani innebunita sa gasesc desene de calitate pentru nepotelul meu de 8 ani. Sper sa dau si de Desenele acestea. Este bine de stiut ca si altii isi mai amintesc de desene astea.

30 06 2009
petre elena

ce copile nebune!!! dar cred ca ai uitat mai ioana de sailor moon si michelle vaian ( nu mai stiu exact cum se scrie) ce copilarie frumoasa ati avut si am avut tot odata . imi plac povestile tale multtt.te pooooop si ai grija de tine.elena

1 07 2009
ceuameni

ioi elenaaaaa ! cre’ca gasirea unui comentariu de la tine aici era printre ultimele lucruri care mi-ar fi trecut prin cap !!! Da, intr-adevar, verile alea la azuga au fost foarte speciale ! si da si desenele alea erau pe lista in fiecare dimineata😀 si tu sa ai grija de tine !!!

Lasă un răspuns

