Hidratarea lu’ Peşte Prăjit

5 08 2008

Au venit căldurile şi bineînţeles că suntam iar invadaţi de sfaturi care mai de care mai utile….NOT. Cel mai tare mă enerveată ăla cu băutul apei….hai să spun frumos….cu hidratarea. Ieri era la televizor un nene care susţinea sus şi tare că tre’ să bem 1 pahar de apă la 10-15 minute. Hooooo mă, eşti nebun ? Dacă faci un calcul aşa în mare să vezi unde ajungi, vezi că după capu’ lui ar trebui să bei zeci de litri de apă pe zi. Ceea ce în sine e o aberaţie. Ceea ce nu înţeleg distinşii domni care se cred în măsură să ne dea sfaturi nouă, muritorilor de rând, e faptul că orice aliment conţine şi apă, până şi banala pâine. Hidratare nu înseamnă să bei apă, hidratarea se poate face şi prin mâncare. Şi oricum, corpul nostru ştie el mai bine ce are nevoie şi ce nu. Dacă corpului îi este sete, atunci el cere, dacă nu, n-are sens să ne umflăm cu apă, că deh, aşa zice ăla de la tv.

De mult am încetat să ţin cont de ce se spune la tv, dar nu pot să nu mă mir de câte una şi alta. Asta fiind una din ele. Alta, e o ştire pe care am văzut-o acu câtva timp, nu mai ţin minte exact. Ei, ştirea asta spunea că nu e bine să mâncăm fructe, pentru că îngraşa. Hai nu mă înnebuni ! Anu’ trecut spunea să mâncăm cât mai multe fructe, acu că nu-s bune. Aşa a fost cu fiecare produs. Acu câţiva ani toată lumea ridica în slăvi pizza, acu zic că nu e bună. La fel a fost şi cu mâncarea de fast food. S-o spun sau să n-o spun ? Dragilor….trăim într-o lume guvernată de ipocrizie ! Mă duc să mănânc pepene….să fac burtă, na !


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

