Să trăiţi !

31 07 2008

Azi am fost în Piaţa Mare pentru ceremonia de avansare în grad a băieţilor de la Academia Forţelor Terestre Micolae Bălcescu. Ce poate fi mai frumos decât atât ? Visul oricărei fete…o piaţă plină numai cu băieţi frumoşi în uniforme….arrrrrrr😀 io teoretic am fost acolo să-l văd pe un prieten din copilărie…da’ tulai câţi erau în piaţa aia că m-am pierdut cu totu’ şi nu am reuşit să-l localizez în spaţiu😦 da’ nu-i nimic….l-am localizat ulterior în pozele pe care le-am făcut. Vă arăt doar două poze cu ei 🙂 Enjoy ladies

p.s. : ignoraţi coşul de gunoi din poza a 2a….concentraţi-vă atenţia pe ce contează…daaaaa ?🙂


Acțiuni

Information

One response

3 08 2008
Anemari

Frumos „peisaj”:D

Lasă un răspuns

