And it goes round and round and round

27 07 2008

Ştiţi expresia aia cu învârtitu’ roţii ? Sunt de părere că a fost inventată de cineva frustrat de faptu’ că a ieşit de undeva cu buza umflată şi ce să facă şi omu’ ? Îşi găseşte el propria consolare prin expresia asta.

Nu sunt genul de persoană care să stea şi să analizeze situaţiile, acţiunile…sau mă rog, nu toate…decât pe cele care pot avea consecinţe nasoale.

Sunt o persoană foarte pragmatică…şi cu toate astea nu pot să nu mă gândesc că pe undeva rahaturile de care ne lovim sunt consecinţele altor lucruri pe care le-am făcut. Că nimic nu e „servit” doar de dragu’ de a fi servit…că e ca un efect asemănător cu undele care se formează într-un lac dacă arunci o piatră în el. Şi e ciudat că gândesc aşa, pentru că nu cred în destin, kharma sau alte minunăţii de’ăstea…don’t know…presupun că ce fac eu zilele ăstea e să caut un motiv pentru care sunt lovită tot mai rău şi mă afund tot mai mult…măcar dacă tot se întâmplă, atunci să fie meritate şi să nu fie servite gratuit….măcat atâta


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

