What about expectations ?

25 07 2008

….aşteptările pe care le ai de la anumite persoane, care de cele mai multe ori nu se concretizează şi tu eşti cel care rămâne cu buza umflată…where does that leave you ? somewhere feeling sorry for yourself….

ăsta e un post din gama I hate myself….mă urăsc pentru că-ţi dau tot mai multe şanse şi tu îmi demonstrezi de fiecare dată că sunt o fraieră….şi eu sunt de vină pentru că tolerez…but not anymore

am realizat că de cele mai multe ori eu sunt cea cu buza umflată şi de aceea nu se mai merită. M-am săturat să dau un deget şi să-mi fie luată toată mâna….şi fraieră aici sunt numai eu…tu ai ştiut să profiţi de slăbiciunile mele….but not anymore…o să mă schimb…

o să mă schimb….

o să mă schimb….

o să mă schimb….

o să mă schimb….


Acțiuni

Information

One response

30 07 2008
ana1991

Timp de 8 ani am fost în clasă cu o fată, îmi era colegă dar nu ne-am băgat în seamă până în clasa a 7-a când ne-am mutat împreună în bancă, am devenit prietene în scurt timp. Ne vizitam reciproc, părinţii discutau între ei, mergeam în excursii împreună, aveam secretele noastre, la vârsta aia erau secrete foarte importante nişte nimicuri dar, în fine.

După ce s-a terminat toată agitaţia cu examenul de capacitate, ne sunam în fiecare săptămână, vorbeam 10 minute minim. Când am trecut în clasa a 9-a o sunam în fiecare sâmbătă, stăteam la taclale câte o jumătate de oră, povesteam ce făcusem toată săptămâna dar, la un moment dat am observat că sunam doar eu.

Nu am mai sunat o săptămână, două, trei, nu m-a sunat…nu mi-a trimis mesaj de Crăciun, nici de Paste, nici de ziua mea…am trecut peste dar nu mi-am călcat pe inimă şi nu am sunat-o.

Între timp şi-a băgat internetul, intră foarte rar, o dată sau de două ori pe lună, şi atunci dacă nu p întreb de vorbă, ea nu zice nimic. Concluzia: nu am fost prietene sau, am fost dar s-a descotorosit de mine pt. că nu mai avea nevoie de nimic din partea mea.

Schimbă-te, nu te lăsa călcată în picioare!

Lasă un răspuns

