N-am zestre !

21 07 2008

Aşa-mi plac lucrurile pe nepusă masă ! Mă sună Ramona sâmbătă după-masă şi-mi propune să merg cu ei la Muntele Găina la Tărgu’ de Fete. Am stat oleacă şi m-am gândit şi am zis că să renunţ la ultima seară de Artmania şi să iau nişte aer de munte. Aşa că pe la 5 am şi tăiat-o încolo. Am prins vreme faină, drumu’ numa bun. Sus pe munte am ajuns doar pe la 11 juma’ şi cum ne-am dat jos din maşinuţa am fost izbiţi de….lasereee, căci da, era organizată o discotecă în aer liber cu dj cu tot şi cum să lipsească laserele din decor ? Măcar o fost muzică house şi nu manele d’ălea împuţite. Ne-am învărtit pe acolo ce ne-am învârtit noi şi am avut foarte neinspirata idee să urcăm pe vârf, am luat un loc în spaţiu şi ne-am trezit că încep de undeva de lângă noi artificiile şi nu ştiu care o fost inteligentu’ care le-o proiectat, da’ baiu’ o fost că mai mult ne-am ferit de ele, că erau foarte joase şi coborau chestiile ălea aprinse tocmai pe noi. Am fost asaltaţi de artificii ! Ca-n război să dea dracii. Apoi a fost aprins cică Focul Dragostei care s-a vrut a fi un foc de tabără mare, da’ vântu’ aparent o avut altă idee şi o bătut tot timpu’ încât se aprinsese doar într-o parte şi ce a ieşit a fost asa un foculeţ mai zdravăn🙂 Până şi ăia ce aveau cortu’ lângă noi aveau un foc mai mare făcut :)) După asta am zis să tragem şi noi pe dreapta şi să facem puţin nani. Iar dimineaţa am văzut şi o parte din răsărit (mi-a fost lene să ies din cort la 5 juma😛 ) iar de pe vârf panorama e absolut superbă ! Se vede toţi minţii de pe lângă, văile….excelent….Apoi am mai stat câteva ore şi am plecat spre Dealu cu Melci la Cascada Pişoaia (ce mă distrează numele ăsta), un loc absolut superb unde am stat toată după-masa, iar apoi am luat-o spre casă unde am ajuns pe la 10 juma.

Ce să zic ? Zona a fost faină, da’ erau prea mulţi cocalari şi n-am putut găsi şi io pe unu care să mă ia de nevastă :)) plus că nu am nici zestre😀 oricum ce era şi mai grav era că erau şi beţi şi era umflată ţărâţa în toţi, îi cam mânca în instalaţie. Da’ deh, ce să le faci ? Cam multă prostie pe acolo, de aceea am preferat să ne punem cortu cât mai departe de scenă, da’ n-am avut noroc că era unu lângă noi cu un Polo care toată noaptea o avut un singur cd cu manele împuţite de am crezut că-mi şi iau câmpii. Când va veni şi la noi vremea în care să poţi să mergi undeva şi să nu fii nevoit să asculţi ce ascultă şi vecinu’ ? Vremea în care lumea să aibă bunul-simţ şi să-i respecte pe cei din jur ? Nu ştiu, poate sunt eu mai altfel, dar eu dacă merg la munte, păi la munte merg, las tot în urmă, că doar nu merg la munte pentru comfort sau mai ştiu eu ce.

A, şi apropo….Dacă tot au pus cică toalete ecologice, de ce nu au venit să le schimbe ? Sau barem să fie mai multe. Bine că pentru muritorii de rând erau doar 3 la nu ştiu câte sunt de oameni câţi erau acolo, dar pentru artişti, o mână de oameni acolo erau 5😀 Trăiascăăăă pupincurismu’ şi discriminarea. Noi oricum am făcut în tufişuri, că era mai ecologic decât budele lor ecologice, dar când treceai prin zona pe unde erau puse ălea pur şi simplu îţi muta nasu’ ! Şi atenţie, am spus prin zona, nu pe lângă ele. Ce mai….deşi nu au fost ţigani pe acolo, a fost pur şi simplu ţigănie ! Acu înţeleg că eşti la mama naibii pe munte şi nu mai eşti în „civilizaţie”….da’ totuşi….şi asta ca să nu mai vorbim ce au lăsat în urmă….eh, I can only dream about brighter days.

Iar soferii din Alba, să mă bată, da’ îs cei mai răi ! Nu degeaba se zice că AB vine de la Atenţie Bou ! Depăşiri pe linie continuă, în curbe cu vizibilitate 0….n-aveau ei taine. Kamikaze pur şi simplu. Şi n-au pic de răbdare sau înţelegere, claxonează îmediat. Nu, deci sunt sub orice critică.

Dacă nu era ultima parte a zilei de ieri, cea cu cascada cred că înjuram că am preferat road-trip-u ăsta, Artmaniei. Mai jos sunt câteva poze din Ţara Moţilor🙂


Acțiuni

Information

One response

25 07 2009
Artmania 2009 « Ce Uameni !

[…] că era târgu’ de fete de pe muntele Găina, tot atunci şi ei au fugit încolo. Anu trecut am fost şi io cu ei, da’ anu’ ăsta am zis să stau la tot festivalu’, că şi […]

Lasă un răspuns

