…..

16 07 2008

Aşa am impresia că toate-s pe dos în ultima vreme….pentru nenorocitu’ ăla de examen de admitere la master nu am chef să învăţ….în loc să stau să-mi pun puţin ordine în gânduri, eu am chef numai de plimbări, de plecat din oraşu’ ăsta….sunt nervoasă pe mine pentru că-mi permit să mă concentrez asupra unor lucruri care nu mai contează peste câteva zile….prieteniile nu mai sunt întreţinute cum ar trebui să fie….tratez totul cu superficialitate, până şi pe mine…..sunt susceptibilă….iritabilă….în două cuvinte….lucru slab 🙂 nu-mi place deloc de mine zilele ăstea, sunt ceea ce urăsc cel mai mult la alte persoane…şi ce e cel mai grav e că mă complac, mă plafonez de tot şi accept situaţia….ştiu că totul depinde de mine şi că dacă nu-mi place ar trebui să mă adun şi să revin la normal…

Am fost câteva zile plecată la Govora / Vâlcea, la ţară…m-am mai relaxat puţin în compania animăluţelor de acolo, în special a celor 2 năzdrăvani de mai jos 🙂 A fost ce am sperat ? La stările la care visam în postu’ trecut ? Să zicem că a fost pe undeva pe la mijloc.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

