Dor….

10 07 2008

Poate sună ciudat…dar mi-e dor de perfecţiune….ştiu că nu există cu adevărat, dar mi-e dor să am o zi perfectă, în care toate să se îmbine perfect, în care să fiu cu totul prezentă acolo şi atunci, fără gânduri care să-mi zboare în alte părţi. Hmmm….mi-e dor să petrec o zi în compania perfectă, Da, cred că aşa sună mai bine şi nu sună chiar aşa de utopic. Sunt atât de rare persoanele ăstea care să ne poată facă să fim doar acolo cu totul…Mi-am adus aminte de o astfel de zi pe care am avut-o acum 3 ani. Eram cu cel mai bun prieten al meu din vremea respectivă şi am zis să scăpăm puţin de nebunia din oraş şi să urcăm puţin pe munte. Am mers până la o cascadă şi am stat acolo toată după-masa, am vorbit despre câte-n lună şi în stele şi am plecat de acolo când a început să se facă răcoare. Nu mi-a păsat de nimic, nu mai exista nimic în afară de momentul acela…acolo. Nici nu a fost aşa de tragic când am luat-o la vale pe fund🙂 am râs amândoi de picioarele mele împiedicate şi apoi ne-am văzut mai departe de drum, de data asta m-a ţinut de mânuţă, să fie sigur că nu mă mai împrăştii din nou :)). A fost pur şi simplu o zi perfectă. Nu am nicio poză de atunci, port totul cu mine mereu, pentru că amintirea zilei respective se află atât în mintea cât şi în sufletul meu. Mi-e dor de o zi ca aia şi mi-e dor de prietenia ce a fost între noi. Nu ştiu, dar parcă mai mult ne complicăm vieţile, mai uităm să ne deconectăm de la grijile noastre. Atât de puţin mai durează momentele ăstea nepreţuite….Câteodată aşa-mi doresc să fi locuit la sat, sau într-un orăşel micuţ pentru că acolo toate lucrurile au alt mers, nu există graba asta care ne conduce pe toţi, sau poate există, dar e tratată atlfel decât aici.

Şi mai mi-e dor să văd un curcubeuuuuu, am mai spus eu şi cu alte ocazii.

Mâine o să plec pentru câteva zile la Andreea la ţară….poate acolo voi găsi lucrurile şi stările după care tânjesc atât de mult


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

