Made my day

9 07 2008

Ziua mea de ieri a fost înseninată de EA. O căţeluşă pe care a găsit-o o prietenă de-a mea pe stradă şi a luat-o câteva zile acasă pentru a-i da să pape că era slabuţă rău şi eventual să-i găsească un stăpân. Toată după-amiaza în compania ei mi-am petrecut-o şi a fost excelent, mi-am reîncărcat bateriile🙂 îmi place foarte mult să văd juniori de orice fel şi specie, că îs tare tolomaci ei aşa de felu’ lor😀 Eu îi zic Lola, nu ştiu de ce mi se pare că are moacă de o Lolita. E o scumpete de fiinţă care are o fixaţie anume pentru picioare şi şireturi🙂 m-a capsat ieri de câteva ori de picioare, iar de şiret am impresia că îi place să prindă că persoana mişcă picioru’ şi o plimbă şi pe ea prin spaţiu🙂 Nu e o poză prea reuşită pentru că domnişoara nu are stare, e practic imposibil să îi faci o poză ca lumea, poate numai când doarme reuşeşti, dar aşa nu s-ar vedea ochişorii ăia după care mă topesc.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

