Urăsc vara…pam-pam

9 05 2008

Well, încet încet apare şi vara de după colţ şi eu înjur😀 Urăsc vara, de fapt urăsc căldura, nu-mi place să merg pe stradă şi să simt că nu pot să respir, urăsc să merg cu autobuzu la înghesuială şi să simt tot felu de mirosuri unul mai suspect ca celălalt, sau cine ştie ce alte lucruri ciudate. Eram o dată pe vremea când eram în liceu şi veneam acasă cu autobuzu’ şi stăteam în picioare iar pe scaunu’ de lângă mine era un nenea ce se uita absent pe geam. Eram cu încă un coleg, măi şi când ne uitam noi mai bine la nenea, vedem că era o goangă (gândac) care se plimba liniştit pe gulerul cămăşii lu’ nenea. Imaginea aia nu o s-o uit niciodată. Ăla e unu’ din motivele pentru care prefer bicicleta sau per pedes-u. Ce e frumos vara e că poţi merge cu cortu’ şi să petreci noaptea privind stelele, poţi merge în drumeţii pe munte, poţi ieşi afară fără să ai impresia că eşti pasăre de noapte (asta în cazu’ în care ieşi de regulă seara în oraş şi ziua te întorci de pe o parte pe alta în pat😀 ). Hmmm, tocmai am realizat că vara am avut primu’ sărut şi tot vara mi-am pierdut virginitatea. Yep, summer’s the season when magic happends. Acu mi-am adus aminte de ceva ce spunea Einstein referitor la vară şi anume : În mijlocul iernii am învăţat că în mine există o vara indestructibilă. Eu aş vrea să cred că vara la care se gândeşte domnu’ ăsta inteligent tare e legată strict de lucrurile pe care ţi le aduci aminte şi simţi cum te destinzi şi că ţi se încălzeşte sufletu’. A, mi-am mai adus aminte de o chestie pe care o urăsc absolut vara şi anume că nu mai poţi avea intimitate, că toată lumea iese la iarbă verde, toată lumea merge la ştrand sau bazin şi uite-aşa toţi îţi invadează spaţiu’ tău şi eşti obligat să suporţi aberaţiile tuturor din juru’ tău. Mai mă gândesc şi la alte chestii care mă enervează rău şi revin🙂


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

