Nu vă mai suport !!!!

3 05 2008

Nu-i mai pot înghiţi, mi se întoarce stomacu’ de fiecare dată când îi văd. Şi nu mai suport nici ipocrizia din ţara asta ! Mă uitam acum 2 zile la ştiri şi ziceau despre 1 mai şi cum a fost el petrecut de către conaţionalii noştri şi era o ştire de la Bulgaria dintr-un hotel de 4 stele şi tanti repectivă zicea că de cum intri în respectivul hotel îţi dai seama dintr-o privire care dintre oaspeţi e român pentru că era în hol în slip şi slapi. Hai mai dă-o naibii de treabă ! Chiar aşa ? Şi de asemenea ascultă manele până le bubuie capetele. Iese şi ţăranu nostru manelar din ţară, se comportă ca ultimu om, pentru că aşa şi e şi ce se întâmplă ? E prezentat la ştiri mai ceva ca un erou naţional. Deci nu îi mai suport !!!! Dacă aş putea să mă pun să dorm şi când mă trezesc să fi dispărut toţi ţiganii şi maneliştii din ţara asta ar fi excelent. Ieri am fost la Hunedoara la Castelul Corvinilor cu nişte prieteni şi acolo am dat peste alte specii de conaţionali pe care nu-i pot înghiţi, am dat peste vâlceni şi peste bucureşteni. Întâmplător doi dintre prietenii mei cei mai buni sunt din Vâlcea, dar ei sunt total altfel decât restu’ şmenarilor veniţi la studii aici cu maşinile lor scumpe cumpărate de tăticu’ şi care se bat mereu cu pumnu-n piept că „cine mi-s eu”. Ăia peste care am dat ieri nu aveau pic de bun-simţ, urlau pe acolo unii la alţii (fapt care mi-a adus aminte de bancu’ ăla cu Ion şi Gheo care erau la păscut pe dealuri diferite şi la un moment dat Ion urlă către Gheo „Mă Gheo, la tine plouă măăăăă ?” La care Gheo simplu spune „Ntz”), apoi constant mi s-au băgat în poze şi nu numai mie, deşi vedeau că oamenii respectivi vor să facă poze, dar ei au considerat că li se cuvine tot şi că cei care vor să facă poze să-şi găsească alt loc şi alt moment. Iar bucureştenii, well pe cei mai mulţi dintre ei i-aş trimite într-o văgăună şi acolo să rămână. Ştiu că nu toţi sunt aşa, am întâlnit nişte persoane remarcabile care nu intră în categoria asta, dar cei mai mulţi sunt inacceptabili. Asta ca să nu mai vorbesc de modul lor de a conduce. Nu-i mai suport şi mi-e scârbă de ei ! Şi mă dezgustă atitudinea asta pe care o are presa în legătură cu ei. Mai dă-o dracului de treabă, dacă până şi în reclama aia împuţită de la rom au băgat manea !!!! Ieri era la tv o emisiune cu titlul „Cântece de petrecere sau manele” şi era moaca aia roşcată, am uitat acu numele ei, mă rog…ei, distinsa doamnă îmbrăcată în 10.000 de culori susţinea sus şi tare că nu înţelege ce are lumea cu manelele şi că sunt cântece de petrecere…bla bla-uri de-ăstea. Mi-e scârbă de ce se întâmplă cu media care coboară standardele constant pentru a fi pe placul celor mulţi „care nu ştie să vorbeşte”. Înţeleg că ei sunt majoritatea, dar nouă, cei care nu suferim prostia şi ipocrizia şi ţigănia din ţara asta, de ce ne provocaţi dureri de cap ? Şi apoi apare câte unu şi se mai scarpină în cap şi se miră de imaginea pe care o avem în Europa. Păi pentru că în afară au plecat toate scursurile să lucreze şi să cerşească. Da dom’le, sunt rasistă ! Nu suport ţiganii şi nici maneliştii !!!! Duc un război continuu cu un anume vecin care e, da, manelist. Parcă iau foc când aud că dă muzica aia infectă tare şi dacă te uiţi la el are aşa o faţă de satisfacţie extremă, de parcă ce mare bine ar fi făcut el pentru umanitate. În momentele ălea nu-mi doresc altceva decât să se ia dracului curentu’ ! Atâta timp cât nimeni nu face nimic şi toţi ne complacem în situaţia asta, nu se va schimba nimic spre bine. Înţeleg că e dreptul lor la liberă exprimare, dar exprimă-te frate în bârlogu’ de unde ai venit, nu mi te exprima mie în faţă !


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

