Să cheltuim, Să cheltuim, Să cheltuim !

24 04 2008

Mă uitam zilele trecute la ştiri şi pe lângă „preluările” interminabile ale lui Cătălin, apare ştirea că românii au cheltuim până acum cu 50% mai mult decât de obicei. Eu, în ignoranţa mea crasă stau acu şi mă gândesc PE CE ? Hai să facem mâncărică specială de paşte că doar o dată pe an e ! ….să cheltuimmmm. Problema de aici e că mereu o să fie prea multă mâncare şi o să rămână nemâncată şi o să ajungă pe la animale sau mai ştiu eu pe unde. Asta ca să nu vorbim de ştirile care o să vină despre boi, că altfel nu le pot zice, care o să mănânce până plesncesc şi apoi ajung la spital şi o să se mire de ce au ajuns acolo. Daţi-mi cu ceva în cap, dar eu nu înţeleg lucrul ăsta, păi omule, dacă simţi că nu mai poţi mânca, de ce mai bagi în tine ? Îţi fură cineva mâncarea aia dacă o laşi în frigider până mâine ? Aaaa, vrei neapărat să mănânci ? Fă şi tu ca romanii, că numa ăia făceau bancheturi pe nenumărate zile şi aveau mâncare în exces şi ca să poată să mănânce tot, aveau lângă ei o găleată şi din când în când îşi băgau „dejtele” în gât şi vomitau în găleala respectivă pentru a putea face loc la ce urmează.

Apoiiiii să beeeeemmm, că e zi de sărbătoare şi tre’ cinstită şi ea mititica şi în consecinţă să cheltuimmmm pe băutură. Asta e scuzabil doar dacă ştii sigur că o să ai musafiri, dacă nu, stai omule pe curu tău şi nu te băga în astfel de cheltuieli inutile care oricum o să stea în cămara ta până la paştele următor când o să te uiţi în cămară şi o să decretezi că nu e de ajuns şi că mai trebuieeeee !!!!!

Dup-aia să luăm zecii de mii de cadouri lu’ ăla micu’, să ştie şi el sărăcuţu că e paştele şi că a venit iepuraşu’ şi la el mititelu. Aşa căăăă, să cheltuimmmmm ! Măi, nu am nimic cu cadourile ăstea, numai că unii părinţi exagerează. Şi apoi mai încolo ne mirăm de fiţele pe care le are inocentu. Eu, cel ma bestial cadou pe care l-am primit vreodată de iepuraş pe vremea când aveam sub 1.40 m, a fost un joc Monoploly şi vai ce m-am mai bucurat. Până atunci, cadourile tipice erau fructele şi eram chiar foarte mulţumită de ele😀 Acum nu o să merg mai departe cu diferenţe între generaţii pentru că nu-şi au niciun rost şi pentru că fiecare generaţie e mai avansată decât cea precedentă. Ideea era să cheltuimmmmm pentru Gigel, să aibă şi el un calculator sau un telefon mobil cu cameră cu jpe mii de culori ca să fie mai tare ca Vasile, care a primit aşa ceva de Crăciun. Hai să cheltuimmmm !!!!!

Treptat toate sărbătorile îşi pierd din semnificaţie, devin unele moderne în care comercianţii sunt cei mai câştigaţi. Iar problema tutror e că nu ştiu unde să tragă linia şi să spună „asta nu cumpăr pentru că nu am nevoie”. Problema românilor mai ales e că ei cheltuiesc bani pe care nu-i au efectiv, ei se bazează pe descoperirile ălea ce le au la card şi e un fenomen tare ciudat pentru că ei sunt ferm convinţi că ăia sunt bani pe care-i au şi car eli se cuvine. Ce mai naţie ! Ce mai caractere !

A, şi dacă tot am vorbit de paşte, sunteţi pregătiţi pentru aceleaşi filme ? Hai măi că le ştiţi, sunt aceleaşi pe care le vedem în fiecare an la televizor şi pun pariu că o să fie şi Patimile lui Gibson pe lângă alea vechi. S-au întorssss !!😀


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

