Trupa Deko

16 04 2008

Mi-am luat bileeetttttt ! Trupa Deko vine la Sibiu în 19 aprilie de la ora 20. De-abia aştept să-i văd sâmbătă😀 Mi-au descreţit de multe ori fruntea băieţii ăştia. Show-ul se numeşte Verde-n Faţă şi ce mă distrează e că pe bilete şi pe afişe scrie că „E interzis minorilor sub 16 ani şi adulţilor sub 16 centimetri”. Asta cu centimetri îmi place mult, mi-a oferit pretext pentru a-i lua peste picior pe colegii mei de la facultate care nu vor să vină cu noi la spectacol😀

Aşa că dacă vreţi să petreceţi o sâmbătă seară cu zâmbetu’ pe buze, cu fălcile şi burta care să vă doară de la atâta râs, atunci Casa de Cultură e locul unde tre’ să fiţi😀


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

