Din nou Uameni

12 04 2008

Ce mă deranjează în ultima vreme la persoanele pe care le văd la facultate, pe stradă, peste tot e modul lor de a judeca. Nu de multe ori mi s-a întâmplat să stau cu grupul meu de prieteni iar unul din ei să facă un comentariu deranjator la adresa altei persoane, pe care culmea, nu o cunoştea. Comentarii despre felul în care arată, ce spune, cu cine vorbeşte şi etc. Şi ce mă distrează şi mai mult e faptul că niciunul din noi nu cred că am recunoaşte faptul că judecăm foarte mult o persoană înainte de a schimba chiar şi două vorbe cu ea. Din păcate contează foarte mult aspectul în zilele noastre. Dacă nu eşti îmbrăcat conform ultimelor trend-uri, e bai mare. CUm îndrăzneşti tu, simplu muritor să sfidezi legile sfintelor case de modă ? Nuuuu, aşa ceva nu e posibil. Şi atunci sigur e ceva în neregulă cu tine. Chestia asta om observat-o pe pielea mea, pentru că eu sunt una din acele persoane care se îmbracă cum se simte cel mai bine, fără a ţine cont de modă, de ce culori se poartă sau ce stil vestimentar. Mi s-a întâmplat de multe ori să fiu privită de sus de „wannabe ladyes” ale zilelor noastre, cel mai adesea se întâmplă când ies in club. Deci cum îndrăznesc eu să am blugi, maieu şi tenişi în picioare ? Pfoa, sacrilegiu curat ! Ardere pe rug ! Cum de am putut eu veni fără cizme cu toc şi fără să-mi bag blugii în ele ? Aşa ca să fiu trasă la indigo cu toate celelalte „curci” de acolo (curcă e un termen pe care îl folosesc în cazul acelor persoane care vorbesc prea mult şi fără sens). E atât de superficială lumea, de câteodată nici nu-mi vine a crede. Mă gândesc acum la acele fete care au şi kilograme în plus. Prin faptul ăla nu au nicio şansă de a fi judecate corect, sau măcar de a dori lumea să le cunoască înainte de a emite o judecată. Problema cu marea majoritate a oamenilor e că marginalizează ceilalţi oameni care nu sunt în concordanţă cu standardele lor. E complicată toată treaba asta, mai ales că ea se petrece fără să-ţi dai seama. E de ajuns o singură privire pentru a-ţi da seama ce crede o persoană despre tine. În conluzie, urăsc acele persoane care se cred cool doar pentru că sunt în concordanţă cu ultimele apariţii de pe „catwalk” şi pentru că sunt aşa cred că au dreptul să judece şi să pună etichete în stânga şi în dreapta. Mie-mi place să fiu diferită şi aşa voi rămâne mereu. Eu n-am nicio problemă cu asta, alţii de ce au ?


Acțiuni

Information

One response

16 04 2008
Andrei

Toti judeca dupa aspect, fie ca vor sau nu, fie ca recunosc sau constientizeaza asta sau nu. Dar aspectul nu se rezuma doar la haine, ci si la trasaturi, gesturi, etc… si astea combinate de cele mai multe ori spun multe despre un om.

Lasă un răspuns

