Istn’t it ironic :)

24 03 2008

Mă enervează la culme situaţiile în care caut ceva şi găsesc orice, numai lucrul de care nu am nevoie nu. Ştiu că toată lumea a păţit la fel şi păţeşte de cel puţin o dată pe săptămână aşa. Măi, parcă s-au aliniat toate planetele şi conspiră împotriva ta. Iar dacă eşti grăbit, nu o să găseşti veci ceea ce cauţi. E una din legile lui Murphy🙂 Doamne fereşte să depindă locul tău de muncă sau vreo promoţie sau orice alt lucru important de ceea ce ai de căutat, că poţi să-ţi iei adio, pa şi pusi, ne revedem peste exact 2-3 ore când nu o să mai ai nevoie de mine !

Sau când faci un proiect şi cauţi documentare, găseşti orice despre orice, mai puţin despre ce ai tu nevoie. Şi atunci începi să iei toţi sfinţii la rând, apoi toate sărbătorile iar apoi să ajungi la alte chestii mai profunde, cum este familia şi neamul tău. Situaţia asta îmi aduce aminte de un cântec al lui Alanis Morissette şi anume Ironic, un cântecel clasic, cu ceva ani la purtător, dar pe care îl ştie tot poporu’. Ei, don’şoara sus-menţionată spune la un moment dat „It’s life 10.000 spoons when all zou need is a knife”, na aşa şi cu ce spuneam eu mai sus. Dracu’ să le ia de linguri, da-mi naibii cuţitu’ ăla să pot să-mi revin la normal ! Văzusem la „teveu” acu ceva vreme o invenţie folosită la a pune în ea ce ai nevoie pentru a doua zi, iar apoi chestiuţa respectivă de agăţa de clanţa uşii de intrare. Interesantă chestia, mi-a plăcut mult ideea, e foarte utilă mai ales pentru oamenii care din când în când au un drum foarte scurt în ceea ce priveşte parcursul memoriei (a se citi EU). Pui acolo tot ce ai nevoie şi poţi sta liniştit.

Iar la final o melodiuţă care mie-mi cade foarte bine. E pentru aceia pe care îi avem aproape, nu neapărat iubit/ă, oricine care e acolo să ne ridice moralul, să ne şteargă lacrimile, care e lângă chiar şi atunci când nici nouă nu ne-ar plăcea să ne avem în preajmă.


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

