Confuzie

28 02 2008

Am aşa o stare ciudată de câteva zile incoace, că nici nu ştiu unde-i capătul şi unde-i coada. Nu-mi stă capul la lucrurile pe care le am de făcut, gândurile îmi zboară prin locuri în care n-au mai fost de mult. Nu reuşesc să mă concentrez la nenorocita aia de lucrare de licenţă mai mult de o oră-două pe zi şi lucrul ăsta mă enervează la culme pentru că planul meu era să fi terminat deja partea teoretică până acum, iar apoi să mă apuc de experimentu’ lu’ peşte prăjit. Şi parcă nu am nicio tragere de inimă pentru aşa ceva. E ciudat…mai degrabă aş prefera să stau degeaba şi să nu fac nimic, să stau pur şi simplu în cameră, fără muzică, fără nimic….şi să vegetez. Pe deasupra de asta nu ştiu ce a fost în mintea mea acum 2 luni când am preluat iniţiativa de a organiza cursul festiv şi banchetul. Eu îmi complic destul viaţa (ce clişeu sună chestia asta !!!), fără să mai fie nevoie să apară şi alte griji. Şi inevitabil apar. Şi aşa-mi vine să-mi iau câmpii şi să plec într-un loc unde să nu cunosc pe nimeni, iar toate gândurile ăstea să rămână aici şi să-mi ducă lipsa. Şi cireaşa de pe tort eşti tu, care eşti mai rău ca vremea, acu faci ceva, mâine faci exact opusul şi mă debusolezi rău de tot😀 Nu înţeleg şi nici nu-mi dau seama ce ai de gând să faci. Am citit undeva pe net o povestioară (îmi cer scuze, dar nu reuşesc să-mi aduc aminte unde am dat peste ea) în care femeile erau comparate cu merele dintr-un pom. Spunea că cele mai bune mere se află în vârf, dar tocmai pentru că sunt acolo, e greu să se ajungă la ele şi bărbaţilor le e frică să le culeagă pentru că s-ar putea răni şi, astfel aleg să le culeagă pe cele de la bază sau chiar de pe jos, chiar dacă nu sunt cele mai bune, dar sunt uşor accesibile şi astfel cele din vârf ajung să creadă că e ceva în neregulă cu ele. Iar la sfârşit spunea că e doar o chestiune de timp până când va apărea un bărbat destul de curajos încât să urce în vârful copacului să le culeagă. Acum, eu nu spun că fac parte din merele acelea din vârf, ideea era doar că tu nu eşti „culegătorul meu” şi că voi aştepta alt culegător, deşi ar fi fost frumos să fii tu, dar ţie îţi place să te joci cu mine. Şi dacă asta e situaţia, poate nici eu nu sunt mărul pentru tine, poate ai nevoie de alt măr cu care vei ştii ce vrei să faci şi nu vei mai oscila atât de mult.

Ahhhhh, dar ar fi fost atât de frumos….

directii-opuse.jpg




Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

