Zâmbete de dimineaţă

26 02 2008

Mi-am început ziua cu un zâmbet, m-am uitat pe fereastră şi am văzut că şi astăzi e frumos afară, o să pot ieşi la o plimbărică cu vechea mea prietenă, bicicleta, mi-a fost dor de ea, nu am mai petrecut timp împreună de anul trecut, iar acum a venit momentul să ne cunoaştem din nou şi să fie puţin rea cu mine, să-mi provoace puţină febră musculară. Da’ nu-nimic, e vina mea că am neglijat-o😀 Eh, sunt bine-dispusă astăzi şi am de gând să mă bucur din plin de ziua asta minunată.

Găsisem mai devreme o poză care se numeşte The Wheels Of Life, care iarăşi mi-a adus un zâmbet pe buze. Cu ocazia asta m-am lămurit în ce stadiu al vieţii mă aflu🙂 Acolo, nr. 3, vedeţi ? Fratelo meu a zis ca nu am trecut de al doilea stadiu. Eu mă străduiesc totuşi.

wheels-of-life.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

