Stuck in my mind

25 02 2008

Dimineaţa asta m-am trezit cu o replică dintr-un film în cap. Filmul respectiv l-am văzut cu ceva ani în urmă, dar replica despre care vorbesc mi-a rămas în minte, pentru că mi s-a părut excelentă. Filmul de care vorbesc este Message in a Bottle

Îl are ca actor principal pe Kevin Costner. Mă rog, un film drăguţ pentru o după-masă / seară petrecută în casă. E un film lejer, ideal pentru relaxare. Ei, la un moment dat Theresa (Robin Wright Penn) îl întreabă pe Garret (Kostner) „You’ll just forget about me, won’t you?”, iar el spune „Everyday!”. Everyday-u ăla m-a topit instantaneu. E un alt fel de a spune că o să se gândească în fiecare zi la ea. Mi s-a părut pur şi simplu adorabil şi de aceea mi-a rămas întipărit în minte. Acum că vorbesc de lucrurile ăstea mi-am adus aminte de alt lucru pe care nu l-am putut uita de când ochii mei l-au văzut. E vorba despre Sărutul de lângă Hotel de Ville din 1950 a lui Robert Doisneau. Iubesc fotografia respectivă.

22.jpg

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

