ehhh…indecizia asta

20 02 2008

Măi. dacă e să urăsc ceva la bărbaţi e indecizia. Mă scoate rău de tot din sărite când văd aşa ceva. Acu fac ceva, mâine fac altceva, azi vor ceva mâine nu mai ştiu ce vor. Ce-i cu asta ? Nu sunt capabili să analizeze puţin problema şi să ia o decizie ? Nu e vorba de lucruri mai dificile, cum ar fi o cerere în căsătorie. Dacă tot au dubii, păi de ce nu vorbesc, să şi le spulbere. Neah, mai bine lasă situaţia aşa şi apoi tot ei sunt uimiţi de faptul că noi, fetele spunem că nu ştiu ce vor de la noi. Şi apoi ca să fie lucrurile şi mai drăguţe, apar aşa după câteva săptămâni şi vor să reia totul de unde au lăsat. S-o credeţi voi că noi n-avem altceva de făcut decât să aşteptăm să vă daţi seama ce vreţi de la viaţă.

Sau măcar dacă tot treceţi printr-o situaţie confuză, spuneţi-ne că aveţi nevoie de timp, doar nu suntem bătute-n cap să nu înţelegem lucrul ăsta, şi dupăa aşa ceva poate mai aveţi la ce să vă întoarceţi. Urăsc oamenii ăştia moi, care nu ştiu ce vor şi care întotdeauna aşteaptă răspunsurile din alte părţi. Acu câţiva ani am avut un prieten care făcea mereu ce vroiam eu. Buuun….la început de relaţie e bună chestia asta, dar după o perioadă deja începe să te enerveze rău de tot. Mereu când îl întrebam „Ce facem azi?”, el îmi răspundea „Ce vrei tu!”. Hmmmm, păi măi omu’ lu Dumnezeu, din moment ce te întreb înseamnă că nu am nicio idee şi că vreau să iei şi tu anumite decizii din când în când. Nu vroiam un băiat din care să fac ce vreau, vroiam o relaţie în care amândoi să avem în egală măsură un cuvânt de spus şi o decizie de luat.

Poate am ceva sechele de la relaţia aia, dar de la el nu mai suport băieţii care nu ştiu ce vor şi care tot timpul aşteaptă din partea mea tot. Nu vreau autoritate absolută ! Vreau iniţiativăăăăăă !!!! E aşa de greu de găsit un băiat cu o asemenea calitate ?  Sunt cumva pe cale de dispariţie băieţii ăştia şi eu nu ştiu ?Vreau un băiat care să facă lucruri la care nu mă aştept, să mă ia prin surprindere, care să nu se plafoneze, care să nu accepte rutina. Şi chestia asta deja începe să semene cu un anunţ de matrimoniale :)) Nu e, sunt cu capsa pusă pentru că am dat de un băiat care nu prea ştie ce vrea şi de aici am luat-o pe drumu’ amintirilor şi mi-am adus aminte de alt băiat, foarte drăguţ de altfel, dar care avea acest mic (mare) lucruşor care m-a scos din sărite.

tango.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

