Gânduri

7 02 2008

Ieri am făcut o mică excursie până la Bistra, în judeţul Alba. Bistra ar fi cică cea mai mare comună din întreaga Europa. Zona e excelentă, numai bună de petrecut câteva zile acolo, să scapi de ritmul ăsta alerg în care se desfăşoară totul în oraş, să stai cu gândurile tale într-o căpiţă cu fân şi să uiţi pur şi simplu de tine. Cât am stat acolo ne-am plimbat puţin şi prin comună şi a fost frumos să văd câtă lume era pe acolo, tineri care stăteau la poveşti, copii care se jucau liniştiţi şi pentru acea zi mi-am dorit să fi stat acolo. Acolo viaţa are total alt ritm, pe când la noi pare totul guvernat de tehnologie. Ştiu câteva persoane care nu pot rezista fără internet câteva zile. Sau fără telefoanele mobile. Nu reuşesc să-i înţeleg, mai ales pentru că noi am cunoscut foarte târziu telefoanele mobile şi internetul. Mobilul l-am cunoscut în clasa a 11a, iar internetul un an mai târziu. Nu e ca şi cum toată viaţa ai fi avut acel lucru lângă tine. Nu o să merg acum mai departe să vorbesc despre tânăra generaţie, despre care toţi fac mare tam tam că e aşa şi pe dincolo. Că nu mai ştie să facă una sau alta. Da, e adevărat suntem foarte diferiţi, începuturile noastre sunt complet opuse. Dar e aşa pentru că noi nu am avut atâtea posibilităţi cum au ei. Şi oricum, dacă întrebăm pe părinţii noştri cum era copilăria lor, o să ne spună că noi am avut foarte multe în comparaţie cu ei şi făceam o groază de lucruri pe care ei nu le făceau. Aşa că această problematică este relativă şi foarte mult determinată de persoana care o analizează.

Ideea e că puţinul timp petrecut acolo mi-a lăsat un uşor gust amar şi m-a făcut să-mi doresc să nu fi avut atâta tehnologie în vieţile noastre. Damn you Bill Gates and Steve Jobs !

735263201.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

