Frumoasă Iluzie

5 02 2008

Acu, că tot stau în Sibiu şi mai e puţin până la Cupa Davis, ca orice sibian pasionat de sport, în special tenis, am început să-mi fac planuri, am vorbit cu prietenii să mergem să vedem şi noi meciurile, să susţinem România. Mă şi imaginam fluturând steagul nostru şi scandând cu voioşie şi entuziasm. Vezi să nu !!!! Ulterior am aflat că sunt puse în vânzare doar 200 de bilete. Buuuun ! Sala aia e destul de mare, încap lejer 2000 de persoane. Acu domnilor organizatori, cui mama zmeului aţi dat celelalte bilete ? AAAAA, erau invitaţii pentru federaţii şi demnitarii. Aaaaaa, scuzabil. Cum zice mama când se enervează „Să vă fută Stalin!”. De ce aţi mai pus în vânzare bilete ? Nu mai bine le dădeaţi şi pe celelalte 200 unor „amărâţi de oficiali”? Că poate vroiau şi sărăcuţii de ei să vadă meciurile. Am vazut ieri la ştiri oameni care au stat de la 5 dimineaţa la coadă pentru un bilet, ei chiar vroiau să participe. Poate unii „invitaţi” nici nu vor să participe, sau nici măcar nu le place tenisul. Şi atunci ce mai poţi zice ? Nu mai spui nimic. Te resemnezi, îi mai înjuri o dată pe organizatori, îi bagi aşa frumos în origini şi te uiţi la TV. Şi-au bătut efectiv joc de oameni cu biletele ăstea. Felicitări !!! Şi uite-aşa a fost odată încă un vis frumos…..

tennis_img.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

