copii….

10 12 2007

am văzut un reportaj pe protv despre o şcoală din zimnicea şi ce se întâmpla acolo, nişte copii (deşi mi-e foarte greu să-i numesc copii, pentru că în mintea mea copilăria e inocenţă) mai mari forţau pe alţii mai mici să se sărute şi să facă alte porcării….şi am rămas tare şocată. Îmi aduc aminte când eram eu în a 9a, a 10a…pai cea mai mare grijă a noastră era cum să facem să scăpăm de vreo lucrare la română sau cum să tragem un chiul colectiv. Nu aveam noi treabă cu ăia mai mici. Noi eram cu ale noastre, ei cu ale lor, şi dacă se întâmpla să ne intersectăm, în continuare fiecare îşi vedea de ale lor. Şi acum stau şi mă gândesc ce s-a întâmplat pe parcurs ? Că doar nu au trecut nici 10 ani de când eram şi eu de vârsta lor. Calculatorul să fie ? Accesul la anumite site-uri ? Lipsa unei prezenţe stabile în educaţia lor ? Părinţi plecaţi pe dincolo ? Anturajul ? Cu o parte din problemele ăstea ne-am confruntat şi noi, şi pentru asta tot nu am recurs la asemenea modalităţi de „distracţie”. Sau poate se întâmplau chestii de genu’ ăsta şi eu pur şi simplu am fost norocoasă şi nu am intrat în contact cu ele ? Chiar nu mai ştiu ce să zic. Acum singurul lucru la care mă pot gândi e că acei copii şi alţii la fel ca ei sunt viitorul ţării noastre. Deja sunt foarte mulţi oameni cărora le e ruşine să spună că sunt români. Şi e tare păcat, avem o ţară frumoasă şi sunt oameni deosebiţi la fiecare pas….dar din când în cănd mai apare câte o poamă de-asta şi te dă complet peste cap. Chiar nu ştiu unde o să ducă toate lucrurile ăstea, dar oriunde ar fi, tare mi-i că n-o să fie prea senin ceru’ acolo. Sper din tot sufletul să mă înşel…

walk.jpg

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

