De obicei

6 12 2007

….cumpărăm cadouri cu 2 săptămâni înainte să fiu sigură că toată lumea primeşte cadoul dorit

….ascultam colinde

….mă bucuram la cele mai mici chestii

….eram prima la acţiuni specifice perioadei

….mă plimbam prin oraş doar că vă văd instalaţiile

….mergeam pe stradă cu capul sus, doar ca sp vpd bucuria de pe chipul oamenilor

….nu refuzam invitaţia în oraş de la prieteni care-şi serbează ziua de nume azi

….nu aşteptam să treacă sărbătorile mai repede

….nu mă întristam când mă gândeam la revelion

….cumpăram deja multe decoraţiuni pentru brad

….NU ERAM AŞA….Ce s-a întâmplat ? I’m swiming against the flow here. De ce nu mai îmi plac sărbătorile la fel de mult ? Unde e persoana din anii trecuţi ? Pierdut bună dispoziţie…Declar nulă.

165.jpg

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

