Femeile

4 12 2007

Măi frate, cât de perverse pot fi şi femeile ăstea, indiferent de vârstă. Le vezi pe stradă cum se întâlnesc cu alte „prietene” si atâta se pupă de zici că nu s-au mai văzut cu anii, când ele de fapt sunt vecine sau colege. Şi apoi le auzi cum încep „Ce faci iubita?”…aaaaaa…..Deci eu am probleme cu felul acesta de exprimare. Nu ştiu, poate vine de la faptul că mereu m-am simţit mai bine printre băieţi, nu eram nevoită să vorbesc mereu de haine, cosmetice sau naiba ştie ce telenovelă nenorocită. DA ! Nu sunt o femeie tipică, şi sunt mândră de asta. Nu stau 10 ore în faţa oglinzii ca să-mi aranjez o şuviţă „rebelă”, urăsc cumpărăturile interminabile…şi lista poate continua. Dar am deviat puţin. Aşa….după salutul acela plin de mai multă iubire decât are Mircea Radu în emisiune, şi după ce se despart, auzi numai pe una din ea „vai cât mă poate enerva aia”, sau alte expresii in linia aceleia. Şi acu stau şi mă intreb, la ce naiba mai stai şi pierzi din timpul tău stând la poveşti cu o persoană pe care nu o înghiţi, e şefu’ cumva ? Am şi io un specimen de cunoştinţă de-asta, care de fiecare dată când mă vede, deja începe „iubitaaaaaaa”….Ai de mine ce-aş vrea să iau fiecare literă din cuvântu’ ăla şi să o îndes în alt loc. Şi apoi când începe şi vorbeşte, şi ajunge de fapt unde vrea să ajungă, devine clar apelativu’ folosit. Înţeleg că în anumite situaţii e nevoie să te linguşeşti mai mult pe lângă cineva că să obţii ceva, da’ mi se face silă când văd deja prea multă linguşeală. Măi, treaba asta trebuie făcută discret, aşa, să-i gâdili orgoliu’ persoanei respective, aşa uşurel. Mă rog….Stau acum şi mă gândesc la săracii băieţi care au pus până pe un specimen de felu’ ăsta. Sincer îi compătimesc, mai ales dacă se mai întâmplă să fie şi super amorezat de respectiva pipiţă, atunci nici nu vreau să mă gândesc ce face aia din el. Şi apoi ne mai mirăm de ce sunt misogini. Păi dacă ai avut una de-asta, te-ai lecuit de femei o perioadă. Acum, nu spun că sunt sfinţi băieţii ăştia ai noştri, au şi ei destule greşeli, despre care prefer să nu intru în detalii pentru că aş întocmi o listă, mai mare decât aia de Crăciun. Acum io am probleme cu femeiuştile ăstea ipocrite. Bine, dacă stau să mă gândesc, au şi ele acolo un rol, căci după prima întâlnită, nu-ţi mai tre’ şi a doua, şi te ţii la distanţă de ele. Dragele de ele sunt un capitol din carte de imens succes denumită „Viaţa e o curvă”. Femeile ăstea au mai multe măşti decât sunt folosite în teatru ! Gata, mă opresc înainte să fiu renegată de sexul feminin.

0113.jpg


Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

